Februari 2008

"H@ppy birthd@y to me"
usia ku makin mengajak lagi tahun 2008 nie..sedey la.. sbb aku masih solo lagi ..sepatutnya di waktu2 usia cm nie aku dah ada sepasang cahaya mata n hubby yg romantik..cewah..
tp x per la..aku redha..korang doakan aku dpt jodoh yg baik yer..amin ya rabbal alamin..:)

ermm..tahun lepas aku sambut bersama kengkwan di opis..dia org yg aturkan semua dan aku cuma bwk diri jerk :) ...maklumla keje cm aku nie gaji tak byk mana..nak belanja dia org pun tak mampu ..huhu..cian kan ...
tp tahun nie aku beli kek sendiri, sbb nak jamu bersama family tercinta...dulu masa aku sek lagi, akak aku rajin celebrate besday kita org satu fmly...x per la..ape2 aje la, janji aku bahagia dgn aper yg aku buat kan ..:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe