T@G!!

Ini tag kedua dari En. Jiwa Kaco..nak jawap per nie...tak per aku terjah jerk la eh


a) 7 fakta tentang aku

- aku anak bapak (yer ker?..kene tnya bapak aku la)
- aku suka tido (tak kisah bila2 jerk boleh..huhu)
- aku suka baca novel
- aku suka cakap kuat-kuat (baik korang jauh2 skit dr aku nanti sound trouble lak)
- aku suka merempit (tapi tayar 4 lah)
- aku suka buat lawak
- aku suka gigit gula2 (reput dah gg aku)


b) 7 perkara menakutkan aku diduniawi ini

- aku takut klu mak dan ayah aku jatuh sakit (sebab aku jerk yg ader kat umah)
- aku takut kene sambar petir (selalu nyorok masa bunyi petir)
- aku takut tikus mondok (selalu kco aku masa tido)
- aku takut tak ader pasangan smpai tua
- aku takut tak dpt settle hutang (keliling pinggang tu )
- aku takut tetiba jadi tak siuman
- aku takut tak dapat main tenet bila bosan kat opis


c) 7 lagu yang aku suka

- Aurora => kumpulan Estranged
- Ayat - ayat cinta => Rossa
- I'm yours => Jason Mraz (tul ker nama dia)
- Puspa => ST 12
- Tanpa => 6ixth Sense
- Gemuruh jiwa => Faizal Tahir
- Aku wanita => tok CT

(lagu nie semua ader dlm hp aku ..tu sbb aku suka...heheh)


d) 7 perkara yang aku selalu sebut

- oh mak ko! (if aku tgh melatah)
- ok
- tak tau
- pe benda?
- hehe
- O00OO (ooo bulat..kuikuikui)
- kwang3


e) 7 perkara yang bernilai bg aku

- of course my family (x dak dia org sapa la aku)
- kete kecik aku (wlpon semput dh byk jasanya)
- my hp buruk (wlpon buruk sentiasa berada dcc)
- kesihatan aku (aku selalu sakit)
- my best friend (wlpon jauh ko tetap dekat ditelinga)
- adik angkat aku (hari2 jumpa)
- my life


f) 7 pertama kali dlm hidup ku

- first time ambik ujian memandu (sekali ambik lulus..alhamdulilah)
- first time dpt kak ipar
- first time dpt hadiah dr bank (menang competition)
- first time pkai hp ( patern lama yang ader antena cm arial kete tu n klu baling anjing boleh sewel jap..hehe)
- first time putus cinta ( aku nangis sakan tak hingat dunia)
- first time pndai buat lempeng ( lempeng mmg aku tak reti buat..klu cengkodok aku tau la)
- first time pndai buat blog sendiri ;)


g) 7 org yang akan terkena lak

- Adik Nard Indi Winkie
- Encik Suka Bebel
- Encik Saiful Ramadzan
- Cik Farah Suzana
- Puan Sayang_Liedz
- Puan Ai
- Cik Al Qamariah

(jawap jgn tak jawap ekk)




Sekian, ikhlas seadanya..
dr Eiz@ In The House
fuh..beres!

Ulasan

anda di tag oleh saya..sila jawab.. hehe..
TuYa berkata…
i told u za...heheheh

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe