syoknya..



from google search

malam tadi aku chat ngan beberapa org kawan...adalah satu kwn baik aku nie bg soalan utk aku perdebatkan..mulanya mcm bengang gak nak jwp persoalan dia tu...tapi bila aku dah jumpa key point dia..mak ai..non stop aku menaip kat laptop tu..tapi tetiba..."blurp"...nape gelap je skrin laptop nie..tak ada eletrik ke..tp klu tak ada, nape bilik aku terang...hahaha...aku gelak sendiri, bila aku tgk penyambung charger laptop tu aku pasang tak rapat..ptt le arus eletrik dari plug tu tak masuk..hampeh tul la..ilang skit idea yg bernas dari kepala hotak aku nak kuar mencurah2 mcm td..

last2 cepat2 pasang balik n sambung berhujah kat dlm hp lak sementara tunggu laptop tu bgun tido..kan dah kene ngan kwn aku tu dia kata "makcik nie bg hujah bernas sgt, smpai lupa charger laptop dia"...hehehe..nasib baik aku tak nampak muka dia...klu tak mau aku baling bantal gamaknya..tu pun dah blusher2 rasenya pp aku nie..

maklumla pakai laptop pinjam..bukan retinya bila bateri dah nak kong..tp puas la juga..walaupun tak ada tenet kat umah..guna hp aku je..buat tenet mudah alih..rase syukur la sgtnya..leh tgk blog kawan2 wlpun kdg2 susah nak dlwd ruangan komen tu..x pe lah sementara tuan tanah kedaung laptop tu belum balik stdy..baik aku guna smpai lebam..hehe

Ulasan

eiza in the house.. berkata…
Auna
** malu dah nie dik..hehe
mamai berkata…
nak senang buang bateri lap top tu sudah pasti tak payah cas lagi
eiza in the house.. berkata…
mamai
** aduhai..buang cm ne lak eiza nak main tenet nanti..hehe

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe