update..

Salam awal pagi yg indah dan ceria..
nie aku bersiaran langsung di rumah mak tiri aku a.k.a kwn baik aku a.k.a tuya..
huhu..pjg tul mukadimah aku nie..
bukan ape...balas dendam lama tak bertenet..
syyytt...jgn kepoh2
puan tuya tgh tido tu..
aku nie lak tak leh tido..
tu aku update nie..hehe
nak tgk tak pic aku ngan bebdk bakal jd "tut" tu..he3
meh2 scroll ke bwh ye yoep..:)

+
+
+
+
+




nie la classmate n merangkap roomate aku..
comel2kan..
(sorang lagi tak mo ambik pic..malu katanya)
aku jer yg terbesar n old age..huhu
malunya...
tp dia org kata aku awet muda..
suka2..hehe
perasantan tulla eiza nie..

+
+
+
+



nie pulak pemandang dari koridor hostel aku..
syok juga..
klu hati rindu kat kg..
aku dok tercongok kat snilah..


tak sangka dah 2 minggu aku kat sni dah..
memula aku mmg tension..
sbb tetiba jd glamour kat sini kan..
bukan sbb ape..
sbb jd student sem baru yg paling tua..huhu..
seganla..lecturer pun ada yg lagi muda dr aku tau..
ape nak buatkan..peluang aku masa nie..
nak tak nak, suka tak suka
cabaran perlu ku sahut..
impian perlu digalas..
supaya ia menjadi nyata..amin

oklah kengkawan..sebelum n3 nie jadi karangan budak sek..baik aku stop dulu..karang aku sempat aku update lagi ye...adios amigos...

Ulasan

sayu=pilu berkata…
cantik view tuh suka lor
TuYa berkata…
oooo..ni le keja nya x tido2 malam td..
aku dah lena diulit mimpi dah,ko ngadap tenet lagik..

ape2 pun,good luck 4 ur study..
ieyza berkata…
kak..lama x jengah blog..dh berwajah baru..semoga berjaya mendapatkan segulung ijazah...
meo188 berkata…
pagi yg gelap.... aku mat merindukan kamu oh yeah!
mamai berkata…
oh jgn bising nanti tuya tak boleh tido pasal dia sudah beberapa hari sukar tido
mamai berkata…
oh jgn bising nanti tuya tak boleh tido pasal dia sudah beberapa hari sukar tido
eiza in the house.. berkata…
sayu=pilu
ko suka..aku lagi suka..hehehe..


tuya
hehe..jgn marah..gunakan kesempatan yg ada sebaik mungkin..:P

ieyza
dah lama tukar dah nie..ieyza sehat ke kat sna..thanks doakan akak..take care ye..kim slm org kg tau..:)
eiza in the house.. berkata…
meo188
hari dah tinggi..bgun2 ayam pun dah g jalan nie..hehe

mamai
yup bro..tp td tgk dia lene je tido..syok je tgk dia tido..he3
Tanpa Nama berkata…
takpe la...klu ko bercampur ngan bebudak bawah umor, ko tak kan merasa diri ko atas umor...

Eh, ape ayat aku nih??
paham??

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe