Sudah Balik...

Salam semua sahabat andai rakan taulan ku dimana jua berada..
hari nie aku dah ada kat Kl..
rasa cepat sgt cuti tempohari..
tak sempat nak bermanjaan ngan Milah
tapi, boley kira.. hari2 aku drive Milah ku itu kesana kemari..
almaklum semua yg ada kat kg semua nya terjatuh sakit la pulak
dan ingin bermanjaan ngan ku ini..huhu..layan kan aje la...


anywhere..selamat bercuti pada yg baru ambik cuti
dan pada yg dah naik keje dan sekolah cam aku..selamat menjalani hari anda dengan ceria dan redha ye...:)

pesanan ikhlas dari ku..eiza dlm kelas..he3

Ulasan

T.u.Y.a berkata…
selamat belajar..
belajar elok2,jangan asik berangan je..
caluk@cencaluk berkata…
jgn main facebook aje ha ha
eiza in the house.. berkata…
tuya
thanks..cuak nak g praktikal nie..
eiza in the house.. berkata…
Caluk@cencaluk
uit,mana ada main facebook aje..aku baca anatomy je..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..