patah hati atau mop yg patah..





bila kecewa kita sering buat benda yg tak patut kita buat..
contohnya mcm masa pagi tadi..
ada satu awek nie..
dia terlalu frust sgt pagi td..
bangun pagi je..
dia dh kco kwn dia yg tgh nak mengemas laki bini kat umah kwn dia tu..
dlm frust2 tu rajin lak dia nie nak mengemas umah..
dia leh basuh cadar, kemas umah, dapur..siap mop lagi..mmg rajin dia nie..tp tetiba masa proses nak buat pembersihan gadget mengemas tadi..dengan penuh perasaan dan tenaga dia telah mematahkan mop yg ada kat umah tu..Allah, kuat betul energy dia pg nie...
Agaknya...org yg tgh frust nie tenaga yg dihasilkan dlm bdn tu melambak2 gaknya kan..igt esok dia nak g jogging lak..pepagi..nak buang aura negatif dlm bdn dia tu..dan mulakan cara hidup sehat...huhu..apelah aku merapu nie ekk..
sekian cerita penglipur pura...

Ulasan

da[Y]un berkata…
patah hati jugak hari ni...
Ivy Metaga berkata…
sampai mop patah, nasib baik penyapu tak dipatah kan juga hurmmm
Tuan Tanah berkata…
hari ni tah ape lak yg dia wat patah...
ganas sungguh..
caluk@cencaluk berkata…
kawan kau ke, kau yg patahkan he he
mummysyafie berkata…
sib baik takde yang patah riuk..takat mop ok lagi

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..