Sambutan Nurses Day...

Sambutan Hari Jururawat Peringkat Kolej aku..

Tengok president Pusna ( wakil pelajar aku menyanyi)
sedap jugak suara dia..he3
Pepagi dah bangun tido mcm nak g kelas...
tp bila bangun tgk hujan dekat luar..
alamak entah jadi..
entah tak game hari nie..
bila sampai Titiwangsa..
dpt main 3 station jerk..
satu station group kita org menang
(ambik tepung guna sudu)..
another station group lagi satu
(ambik getah gelang pakai straw)..
dan
yg satu lagi..tak tau ape dah jadi
sbb kat station nie kene buat piramid pakai daun terup..
entah pape lah permainannya..hu3
apepun kita org enjoy sbb pengetua joint sekali
dan kita org dibenarkan cuti Hari Sabtu minggu depan..
huyeah!!
balik kg..hoho..
balik kg..
aku pun dah siap tukar tiket nak balik awal..
jom kwn2 :)


Ulasan

mylife-mysin-myfate berkata…
untung jadi nurse n cikgu..ada hari..ak kerja ahli kat farmasi n remiser nape tak ada hari untuk disambut
vidadarisakura berkata…
hepi belated jururawat day.hee
caluk@cencaluk berkata…
sakit hati leh rawat tak he he
eiza in the house.. berkata…
mylife-mysin-myfate
** erkk..ape kata buat sendiri jerk hari tu..he3

vidadarisuka
** tq vee :)

caluk@cencaluk
** boley2 tp hati yg mana tu?..
sakit hati ker..atau hati yg organ tu..huhu
mummysyafie berkata…
kerja sebagai nurse ni perlukan kesabaran yer..satu tugas yang murni.
eiza in the house.. berkata…
mummysyafie
** hye kak..betul tu kak..:)
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Selamat bercuti dan selamat balik kampung. Rindunya awak kat kampung yek? Masa kat kg tak ingat kg pun..
mylife-mysin-myfate berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..