Selamat Hari Jururawat dan Hari Guru..

jasamu bagai titisan hujan pagi..


menyimbah bumi walaupun tidak dihiraukan atau dipeduli..


tapi kehadiranmu..


membawa seribu erti dlm sesetengah kehidupan seseorang..


tak mengenal jemu dan bosan kau harungi jua..


demi sebuah pejuangan..


yang tidak akan selesai sampai bebila..


"SELAMAT HARI JURURAWAT SEDUNIA"

*****************

sedari kecil aku mengenal ABC,

keranamu aku tahu mengeja dan mengira..

keranamu aku ada di sini..

memperjuangkan diri ku,

ke tempat yg lebih tinggi dan mulia seperti mu..

semoga perjuangan aku akan membuahkan sebuah kejayaan..

Terima Kasih Cikgu..

"SELAMAT HARI GURU"


Ulasan

dkama berkata…
Hari pakgad takde ke?? tak aci la macam nih... PEACE...
eiza in the house.. berkata…
Dkama**
hu3..ko kene daftar ngan SSM, kalau nak ada hari pakgard..
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Sungguh indah puisi anda, sangat menarik dan terkasima saya menghayatinya. Tahniah.

Selamat hari Jururawat buat Eiza, dan teman dua orang yang benar-benar sakan berenterframe tu...
dkama berkata…
za gamba ko yang tengah tu kan...??
eiza in the house.. berkata…
zedmagel
** terima kasih bro..
ayat biasa2 puisi tu..
hanya sebuah imaginasi diri..

-lama dah tak tanya khabar n the geng kan..ape citer sekarang semua otai2 BP yerk..:)
eiza in the house.. berkata…
dkama
** ko kan byk aura..cuba tekalah..huhu
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

BP Bloggers dengan cerita lama mereka, yang biasa-biasa. Mengeteh dan kena kueh teow udang je lah kerja dia orang
caluk@cencaluk berkata…
kau sihat ke ? selamat belated hari jururawat kat kau

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..