23 Januari 2010

Aku..

malam ku mengira bintang.. tp tak kelihatan..lain yg ku harap..lain yg datang..

12 ulasan:

KUNTONG berkata...

mengapa dinanti cahaya yang belum tentu bersinar.mengapa mengharap cahaya mentari di tengahmalam.tataplah cahaya bintang, walaupun kecil dan kelihatan jauh, tetapi ia tetap setia muncul dilautan gelap gelita malam.

T.u.Y.a berkata...

ye la..ye la..
aku datang le nih..
hishh!!!!!

heheheheheheh..
x alih2 je kan..
eppi weekend!!

KUNTONG berkata...

tuya dan eiza sekarang adalah kawan yang semakin dekat dan rapat.(minta pengesahan)...mcm facebook pulak.

eiza in the house.. berkata...

PK
** salam pakcik..matahari mmg x ada mlm2 pakcik,he3

Tuya and eri
** ko nie kata nak dtg..x dtg pun..cian aku tau..he3

PK
** Dekat tp jauh juga,naik kaki blm tentu smpai pakcik..kui3..
-windu org kg..

dina berkata...

za, aku dgr kau kat KL... mana tempat? meh gitau aku, bleh kita dating!

mummysyafie berkata...

mengapa dinanti yang tak kunjung tiba...yang ada depan mata menunggu untuk disapa.. :)

caluk@cencaluk berkata...

taik bintang yg dtg ke

eiza in the house.. berkata...

**Dina
aku kat kat BBS..ko tau tak?
meh la dtg jenguk aku kat sini ye..

**mummyshafie
klu ada dh lama sapa kak...:)


**caluk@cencaluk
taik mata ada la nie..he3

dkama berkata...

Diam bukan beerti
Aku tidak mengerti
Dan bukan cumbu rayu
Yang membuat kita rinu
.......PEACE........

zedmagel berkata...

Salam Eiza,

Satu bintang dah mari...nak tau saya le bintangnya. Lam tak ada N3 baru dari awak. Sihat kat sane yek?

eiza in the house.. berkata...

dkama
** amboi..nie jiwang ke ape?..


zedmagel
** klu bintang yg nie amatla bersinarnya bro..:)

sehat dan bz sesgt..bro sehat ke?...

zedmagel berkata...

Salam Zaa.

Alhamdulillah sehat berkat doa awak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails