01 Januari 2010

Welcome KL..

Selamat Tahun Baru..alhamdulilah,aku dah sampai kat KL..nasib ada akak sdara aku nie..dpt cr tpt aku nak stdy tu..esk pepg aku nak g daftar..doakn aku ye kwn2,moga semua brjalan dgn baik hdknya..amin..

15 ulasan:

bofoyengfeng berkata...

semoga lancar. amin. :)

T.u.Y.a berkata...

selamat tahun baru..
azam baru..tinggalkan n buang jauh2 segala kenangan pahit..

tekadkan azam,kuatkan semangat,tetapkan pendirian..insyaallah sumenya akan ok2 je..

p/s: lagi dekat ko ngan aku ni,lagi kena ikat la kaki ko..i'm watching u..hehheh

eiza in the house.. berkata...

bofoyengfeng
** amin..terima kaseh..:-)

tuya
** ye..brtekad dn brsemgt utk menjadi ultraman..he3
- insyallah,ko ikatlah aku,tambtlah aku..majulah sukan utk negara..keh3

tengku_fir21 berkata...

welcome to kl

meo in the house berkata...

azam baru siot...
gempak...

nurmieliasyaza berkata...

kolej nursing mana?pusrawi?

J@J@ / Bini The Rock berkata...

belajar rajin2...
peksa bior dpt no 1..
masuk kelas jgn nak nangis je...
babab montot kang...

**mcm nye ko nak masuk djh 1 je aku rase..wakakakka

Nur berkata...

Good Luck for your study then. may you be blessed, always, happy new year!

Ivy Metaga berkata...

happy new year to u eiza and all the best in study..=)

KUNTONG berkata...

Kau kat sana jangan nakal-nakal tau, blaja rajin-rajin.Jangan asyik ke KLCC aja. TUya nnti tengok-tengokkan kau.Ok selamat blaja dan semoga brjaya.

eiza in the house.. berkata...

Tengku fir_21
** terima kasih

eiza in the house.. berkata...

meo in d the house
** cmne tajuk nama ko sama ngan aku ni,akukn mmg gempaq..he3

Nurmieliasyaza
** dah taukn jwpn..he3

eiza in the house.. berkata...

Nur
** happy new year Nur..thanks, hope u pn akan succes kat sana

Ivy Metaga
** thanks ivy n happy new year too

eiza in the house.. berkata...

PK
** baik lah pakcik..eiza sentiasa igt siapa eiza dtpt org..jgn risau ye,eiza kene brdiri atas kaki sndri n jd kuat utk teruskn ini
dan terima kasih atas nasihat ini

caluk@cencaluk berkata...

woit kau kat kl ker, boleh buat kuih keria aku ha ha

selamat thn baru 2010

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails