Welcome KL..

Selamat Tahun Baru..alhamdulilah,aku dah sampai kat KL..nasib ada akak sdara aku nie..dpt cr tpt aku nak stdy tu..esk pepg aku nak g daftar..doakn aku ye kwn2,moga semua brjalan dgn baik hdknya..amin..

Ulasan

bofoyengfeng berkata…
semoga lancar. amin. :)
T.u.Y.a berkata…
selamat tahun baru..
azam baru..tinggalkan n buang jauh2 segala kenangan pahit..

tekadkan azam,kuatkan semangat,tetapkan pendirian..insyaallah sumenya akan ok2 je..

p/s: lagi dekat ko ngan aku ni,lagi kena ikat la kaki ko..i'm watching u..hehheh
eiza in the house.. berkata…
bofoyengfeng
** amin..terima kaseh..:-)

tuya
** ye..brtekad dn brsemgt utk menjadi ultraman..he3
- insyallah,ko ikatlah aku,tambtlah aku..majulah sukan utk negara..keh3
tengku_fir21 berkata…
welcome to kl
meo in the house berkata…
azam baru siot...
gempak...
nurmieliasyaza berkata…
kolej nursing mana?pusrawi?
belajar rajin2...
peksa bior dpt no 1..
masuk kelas jgn nak nangis je...
babab montot kang...

**mcm nye ko nak masuk djh 1 je aku rase..wakakakka
Nur berkata…
Good Luck for your study then. may you be blessed, always, happy new year!
Ivy Metaga berkata…
happy new year to u eiza and all the best in study..=)
KUNTONG berkata…
Kau kat sana jangan nakal-nakal tau, blaja rajin-rajin.Jangan asyik ke KLCC aja. TUya nnti tengok-tengokkan kau.Ok selamat blaja dan semoga brjaya.
eiza in the house.. berkata…
Tengku fir_21
** terima kasih
eiza in the house.. berkata…
meo in d the house
** cmne tajuk nama ko sama ngan aku ni,akukn mmg gempaq..he3

Nurmieliasyaza
** dah taukn jwpn..he3
eiza in the house.. berkata…
Nur
** happy new year Nur..thanks, hope u pn akan succes kat sana

Ivy Metaga
** thanks ivy n happy new year too
eiza in the house.. berkata…
PK
** baik lah pakcik..eiza sentiasa igt siapa eiza dtpt org..jgn risau ye,eiza kene brdiri atas kaki sndri n jd kuat utk teruskn ini
dan terima kasih atas nasihat ini
caluk@cencaluk berkata…
woit kau kat kl ker, boleh buat kuih keria aku ha ha

selamat thn baru 2010

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..