27 November 2008

aku skandal..


aku kene skandal..tak mau..tak mau...org lain yg nak naik pelamin, org lain lak yg kene skndal n gossip..huhu..waa...mencinya..


ceritanya cm gini, masa makan2 besar hari tu...sibuk2 kene2 kan si siti tu, last2 aku lak yg terkene tempias nya...kwn2 tnya bila nak makan nasi minyak ..pastu aku ckp la smpai masanya ader la..huhu...so dia org tnya sudah ader kebelum..aku jwp belum lagi..pastu miss khoo cadangkan "abg botak skynet, tp itu hari dgr mcm dia ckp sudah kawin"...pastu miss pua ckp "belumla... itu bos dia punya bini la..." rupanya dia bising2 ckp pasal bini..rupanya budak skynet tu cerita pasal bini bos dia..tak leh turun harga send surat...bos aku tnya, sbb minyak kan dah turun, jadi bos aku mintak la kurang..huhu....benggang betul la kene gosip nie...


korang tgk la sendri hencem ker tak mamat tu k..sbb semlm aku skodeng dia nak naik moto..syyhhh!!!!....jgn ckp ngan dia tau..hehe


korang rase dia nampak tak aku snap pic dia nie (nyorok belakang tabir pintu)...:)


6 ulasan:

TuYa : berkata...

uitttt..aku tengok abang skynet tu macam bawah2 umo jerk..aku rasa kan,dia pasan ko amik pic dia..sbb tu dia tengok tirai tu..posing la konon..lain kali x yah nyorok2..panggil dia posing depan ko..

eiza in the house.. berkata...

wakakaka...aku dh agak dia mesti tgk aper yg ader kat tirai tu...mmg pun aku rase bwh2 aku..tp bebudak opis nie sibuk nak kenen kan aku gak ngan dak nie....umo dosen matter dia org kata...adeiii..x dpt den nak nolong..

TuYa : berkata...

kalau rasa on..usha je la..sesuaiiiii gitu..minah ngan mat rempit BP..

eiza in the house.. berkata...

huhu..tak mo la..buatnya ader awek..kesian awek dia..bukan per takut dia tak larat nak rempit bwk aku...kuikuikui...

Al Qamariah berkata...

hahaha..abg skynet:p
lepas ni tak namapk abg skynet tu lagi....

eiza in the house.. berkata...

takper2..klu windu bg tau akak.nanti akak tolong smpai kan ...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails