hotlink..

dua hari lepas, aku duk kat kedai ina lepas balik keje...tgh duduk2 tu ..dtg satu mamat nie..dia dtg naik moto kapcai..dah la tak bukak topi keras dia tu (topi keledar)...pastu dr moto, dia dh aim tgk aku jerk smbil sengeh2 ..aku agak2 dia igt aku yg jual top up kot...
"hai budak hotlink"... dia tegur aku n ina..kita org senyum jerk la...pstu dia pon duduk..masa dia duduk nak tulis no tel kat buku ina tu, dia asyik dok pndang aku jerk...kebetulan pulak jarak aku ngan dia tak jauh mana pun...pastu dia tnya top up celcom ader tak..dh nama kat luar kedai tu hotlink takkan ader jual celcom pulak..hai mamat nie tak reti eja ker per..aku duk bebel sorang2 dlm ati...tp jarak kita org masa tu mmg jarak yg paling bahaya..kata org klu dia nak kiss aku boley sgt la..huhu..iskh simpang malaikat...lama tau, masa dia duk kat depan aku tu, smbil tenung aku n tgk buku..huhu...dia tak igt no dia...tak tau la no dia ker, no awek dia ker atau seanteronya..
pastu bila dh kata tak der jual top up celcom dia tak jadi la, sbb dh tak igt no hotlink dia..so dia pon minta maaf... "sori eh lupa la nonya...meow"...terkejut kita org masa dia buat cm tu, siap ader aksi kucing mengeow lagi..huhu..lepas jerk dia kuar aku dn ina pechah gelak ..cm nak guling2 rase...aper kes la mamat nie...masa dia mengeow tu dia tujukan kat aku..aduii...entah aper2 jerk la..menggong aku kejap..wallawei..

Ulasan

TuYa : berkata…
dia mengeawww tu sebab nak mengawan la aku rasa...sampai tersalah masuk kedai..ataupun buto warna..hotlink merah,celcom biru..mmg buto warne tol..
eiza in the house.. berkata…
hahaha..aku rase yer kot..takut gak silap tpt mengawan nie..siang2 hari leh slh tpt yerk..huhu
TuYa : berkata…
x pun kan aku rasa bukan salah tempat ngawan..kot2 baru lepas ngawan..tu yang senenong tahap cipanzee..wakakakkaka..klu ko jupe mamat tu lagi kan..kem salam eh..nak gak blaja mengeawwwwwwwww..
eiza in the house.. berkata…
walikumsalam..hehe..bukan per aku jwp kan dulu..:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..