ape2 ajer lah..

@ Sehingga menjilat jari @

lunch tadi aku pi beli "KFC" jgn marah..
dah lama sgt tak makan, ngidam pulak..hehe
tu pun sbb semlm ternmpk kengkwn opis atas beli kfc..huhu..
sebelum tido tak lena mandi tak basah ..baik aku g beli kan3..
alaaaa..lupa la nak ambik pic kita org tgh makan tadi
sbb memasing dh lapo ssesgt..hehe


-------------------------------------------------------------------------------
after lunch tadi ader satu client opis atas dtg...
yg pakcik tu dh lama sgt tak nampak..
cuma selalu nampak akak tu jerk ...
pakcik tu tegur aku..
tu yg pakcik tu kata "selalu tak nmpak pun"
akak tu jwp "ada...la"
aku pon senyum jerk la..lepas 15 minit kemudian dia org turun ..
dan pakcik nak buka pintu ..dia tersalah buka pintu belah kanan, septtnya dia tarik pintu belah kiri klu utk keluar...aku pun ngan sopannya bg tau la kat pakcik tu .."tarik sebelah kiri" smbil tersengeh pakcik tu jwp ..."maklumla pakcik, setahun sekali jerk g sni.. " aku pon senyum lagi...pastu pakcik tu ckp "eh pakcik pulak..panggil james la..", pastu wife dia pun menyampuk "ooooo tak nak panggil pakcik "terus dia ajukkan husband dia punya ckp ..aku pon mmg dia akui oleh "lever brothers" mmg spesies meriah ..aku gelak jerk la..hahaha..:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe