teropong orang..hehe

Tersebut la alkisah, pada ahad yg lepas...masa aku nak ambik dak kursus balik..aku terserempak ngan satu "mamat bangla jual aiskrim".. hencem tau, korang penah nampak tak?...ini la first time, aku nampak abg bangla jual ais krim yg naik moto tu..selalunya klu tak melayu, abg indon yg jual naik moto...rase2 klu korangla..beli tak ais krim tu..hehe..tepuk dada tnya la selera...sbb xcited sgt nak tau..aku leh pelan kete n tunggu abg bangla tu lalu ngan ais krim nya hehe..tp tak sempat la nak ambik pic muka dia, sbb tgk tu lampu isyarat dah ijau..huhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..