10 November 2008

romantika di lamor...huhu

azimah cute..
nielah salah sorang anak murid aku...naper aku letak pic dia kat sni??.. sbb aku nak cerita pasal dia la..masa sabtu lepas, abg kat kantin tpt belajar memandu tu msg si imah nie...masa tu imah nie dlm kete nak balik la sbb sesi balaja dh tamat..so aku la tukang antar dia org balik..nk jdkan cerita abg kat kantin tu nak sgt msg2 ngan dak azimah nie..tp azimah malas nak layan ...so aku kan kepala gila2 aku cdgnkan pada imah nie jwp n tnya la soalan yg aku karang utk abg tu..huhu..tak sngka dia nak balas...korang tau tak aper jadi ...aku la yg ketawa smpai nak guling2 kt dlm kete yg aku bwk tu sbb abg nie rupa2nya leh thn jiwang gak.. aduiii!!... sesuai sgt la dgn si azimah yg suka senyum tu...aper2 pun kwn bebaik ..klu ader jodoh tak kemana..kuikuikui..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails