Jun 2008

Ujian Allah S.w.t
(ainun - mata) mata mak dah jadi biru ker?...

mak ku diserang penyakit mata...entah la aku pun tak tau nak cerita mcm mana, mak kata..klu dia berjalan semua benda dia nmpak ader 3.. korang bygkan la cm ner susahnya jalan dgn ader 3 bayang2 tu... tentu tak tau mana satu jalan yg betulkan ...alhamdulilah sekarang nie mak dah pulih seperti sedia kala dan boleh bawa motor mcm biasa bila dia nak pergi "yasinan" . Kesian ngan mak..masa dia kene tu, dia tak boleh jalan sendiri ...aku kene pimpin dia...nak nangis jerk rase tgk keadaan mak cm tu ...;(, syukur berkat berubat selama 3 bulan dekat muar...akhirnya mendatangkan hasil dan serasi ....syukur padamu ya Allah..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..