September 2008

nie la kak ngah aku n fmly berposing di rumah baru


nie la dia anak sedara aku yg tak sabo2 nak ambik gambar ...kan tgk dah tak jd gmbrnya..huhu

inila sy eiza...dan jejaka cute kat sebelah tu izzuddin..hehe

----------------------------------------------------------------------------------

Salam Ramadhan untuk semua..

pertama kali sejak sekian kalinya aku dan mak abah berpuasa bertiga sajer...sebelum ini, akak ngah aku duk bersama jadi taklah sunyi sgt..tp sbb dia dah pindah umah sendiri ..tinggal kami bertiga sajer..x bestnya..huhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..