28 September 2009

hari nie mula keje...

hari nie hari yg mcm2 rase ada..
malas nak g keje...
tapi dah boring asyik terperap jerk kat umah..
baik g kejekan...
leh la update blog yg dh bersawang gawang nie..

kawan2 ape khabarnya???...
mesti semua makin bertambah berat badan sbb makan bykkan...
termasuklah aku..huhu
baik mengaku jerk..cm aku

hari tu baru jerk berat aku turun..
la nie mcm dipam2 lak rasenya..
aduhai badan..
nape lah ko cepat naik...
cm ner nak maintain nie...

sapa ada petua...
mai habaq kat cheq...

9 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

nak kurus makan hati berulam jantung eiza oi...

hehehe!

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
** alahai..lauk tu sedap jugak bro..hehe

T.u.Y.a berkata...

ko nak kurus kan?
ko puasa la semula..puasa ganti..puasa sunat!!!

skang ni dah senang hati kan??lagi le ko senang nak menyuap kan?kan?kan?
hehehhehehehhehe!!

J@J@ / Bini The Rock berkata...

alahai...gemok tang mana la ko ni za oit!!! Bkn ke ko sekeping jek??

berat ko pye tulang kott...tu sebab timbang naik!

ahahahah...

Slmt hari raya..maaF zahir batin

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

walaupun tubuh saya ni boleh tahan debabnya tapi saya tahu rahsia macam mana nak kurus tanpa memerlukan modal yang besar. hehehe

Cuma saya tak ikut sebab saya tak tahan lapo.....

Rahsianya jangan makan nasi selepas 7.00 malam. Malam cuma makan roti dengan tea o je. hehehe try la.....mesti berkesan.

lenz berkata...

a a la...g keje lg bagus...takkanla nak trperap jer kat sprp hehe...

ciK LyndaWawa igUana berkata...

saya khabar baik.....heee...selamat hari raya..memandangkan kamu dah keje, ade duit raye untuk saye?heee

caluk@cencaluk berkata...

eiza kau nak kurus yer, kau makan telur putih aje hari2

zedmagel berkata...

Salam Lebaran Eiza,

Tu le padahnya bila dah cuti raya terlalu lama. Monday blues. Jangan malas kerja rajin-rajin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails