huyeah...

bersambung ngan citer semlm tu..
tadi aku g kedai runcit area tpt keje aku nie..
dh lama aku tak kesana sebenarnya...

masa duk sibuk belek2 brg2 kat situ..
uncle tu duk perati jerk kat aku..
tp aku buat duno jerk..

smpai la masa nak byr kat kaunter tadi..
dia tnya..u sekarang sudah kurus..
terkejut aku dgn soalan uncle tu..
ye ke uncle?...
dia senyum..pastu dia ckp dulu u satu masakan gemuk sgt..
puasa ekk buat u kurus?..tnya dia lagi
yelah uncle..pastu ada sakit skit...
aku senyum trus berlalu setelah byarn dibuat..

igtkan ada yg tak perasan aku mula mengecut skit :P..hehehe

Ulasan

apei berkata…
berapa kilo turun?
eiza in the house.. berkata…
apei
** ampat kilo..naik berkilo2 lah pulak..haha
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Lupa nak ucap selamat bertunang. Tu le pasal kurus, kurus merindu
el berkata…
hahahahahahahaha
harus tempek kan cite kurus2 ni
harus kembang jubo kamooo
tu bru uncle ...ntah sape2 lepas ni
:)
eiza in the house.. berkata…
zedmagel
** ha?? sapa lak yg bertunang nie bro...amin..mudah2 an tak lama lagi aura tu smpai harapnya...

el
** hehe..mana tak kembang el..lama dah tak jumpa tetiba ckp cm tu mau kembang segala..kui3

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..