01 Disember 2009

anak ku? ...owh anak mu...



alahai si abg nie..
dengki betul ngan adik dia..
mentang2 le adik tak leh melawan dan dok terima je..
si abang pun ambil kesempatan yg ada
utk trim muka si adik cm papan tulis gamaknya..
kesian betul si adik..
muka dan macam org kene dera dah..
lebam dik pensil warna abgnya..

anak sapa la nie..anak ku?..
owhh..anak mu...:P

6 ulasan:

Sulamankasihabadi berkata...

biasa la..yg adik selalu ye mgalah...huhu

eiza in the house.. berkata...

Sulamankasihabadi
** ada jugak yg tak..adik lebih besar kepala dr abg..huhu

F A R Y N berkata...

aku pun suka buli adik aku...hahaha

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

hahaha
nak kena pelempang ni
hahahaha

naz ilyn berkata...

salam... ya Allah betuah punya abang kalau iye pun nak menunjukkan bakat atau lepaskan geram ker marah jangan ler sampai muka adik ko kejekan...

mantan berkata...

eiza, salam.

alamak, comot dah muka adik tu...

Kreatif atau tanda cemburu?

Ada abang/kakak yg buli adik kerana mama/papa beri lebih perhatian pada adik.

Ini pun kena beri prhatian juga, jangan sampai jadi habit, cemburu kertelaluan dalam kehidupan akan datang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails