dah rezeki den..



nasi ayam KFC menu tengahari nie..nyumi..jemput kawan2..:)

Salam tengahari kawan-kawan..alhamdulilah..hari nie nampaknya langkah kanan g keje..sbb sebentar tadi anak didik ku yg ku ajar rempit itu telah lulus dgn cemerlangnya dlm ujian memandu..alhmdulilah..dan tadi dia baru je menghantarkan KFC ke opis ku..suka sgt..dpt org banje nie bukan senang..

Dan berita kedua gembira..akak ngah aku dah boleh balik hari nie..so jap lagi, aku nak kene hantar dia balik umah mak jap..sbb laki dia keje..nie dia tgh uruskan procedure nak kuar wad dulu..alhamdulilah semuanya dah settle..:)

Ulasan

Auna berkata…
rezeki2 kihkihkih
ieyza berkata…
sodapnyerr.....biler akk nak banjer iza???hikhikhik...
a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata…
email kt gua skit...
eiza in the house.. berkata…
Auna
** a'aa..Auna dah makan?

Ieyza
** dah abis la ieyza..kita paw bro lenz nak?..huhu

akupentoi
** walla..eiza email gambo je ekk..sbb dah abis dah isinya..:P
naz ilyn berkata…
salam...betuahnya badan ada orang belanja kfc...kiranya dah ok ler skill rempit anak didik kamu tu..hehehe
eiza in the house.. berkata…
naz ilyn
** walikumsalam kak, a'aa dan jap lagi siap la lesen P dia tu..nanti naik sek leh la bwk kete tanpa was2

ptg nie pun dpt sebungkus burger dr Mcd lak..akak banje sbb hantar dia balik umah dr spital..gemuk la cm nie..hehe
znel berkata…
blh jer...no hal...
eiza in the house.. berkata…
bro lenz
** bila bro sebelum 1hb januari boleh?..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..