16 Disember 2009

tak ada keje cr keje..



alahai kojah oiii..
ape kehel ko kco semut duk bebaik kat dlm umah dia tu..





nie lah akibatnya bila dah tak ada keje
sbb masa nie bwh pokok pinang dekat kwsn belajar parking..
bebudak semua dh pndai so pantau je lah..

ternampak lubang tu ape lagi..terigt le zaman kecik2 dulu
rupa2nya skill mengacau semut masih terror lagi..hehe

11 ulasan:

Hidemichi berkata...

marah ratu semut nnt!

anaklaut berkata...

salam..

za, tq singgah komen blog saya..apa khabr?

ai berkata...

Sah kau takde keje nih!

Sulela berkata...

Hahahaha...memang takde keje la tuh...

eiza in the house.. berkata...

Hidemichi
** sesekali bermanjaan ngan ratu semut la abg long angkat.

Anaklaut
** walaikumsalam AL,
sesama, terima kasih singgah disini, alhmdulilah eiza sehat2 je..kamu bagaimana?..

Kak Ai
** lama dah tak mendengki semut..he3

Sulela
** sesekali kak..teringin..:)

neezareef berkata...

xde keja seb x dipenyetnye semut tu

eiza in the house.. berkata...

neezaref
** tulah..sbb tak nak semut tu gigit..tak peyetkan aje ratu tu..he3

cik EPAL berkata...

haha..memamng terror :)

F A R Y N berkata...

kecik2 dulu suka korek2 lubang semut ni...hahaha

Nur berkata...

slm,

i love the ants too!

slm ma'al hijrah

eiza in the house.. berkata...

cik Epal
** hehe..try test power jerk..:)

Fary
** budak zaman sekarang mana reti main cmnie kan..

Nur
** igt nostalgia kecik2 dolu2 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails