25 Disember 2009

Rehat smbil duk tgk tb

Salam semua..buat firstime aku brsiaran dr umah menggunakn hp cap ayam aku ni.. korang tgh wt pe tu..ni aku tgh mgadap tb smbil mangkok kuih dribaan..peh,dasyt x aku..huhu
kawan yg kt bp x g dataran ke?,ada xpore tau..ayah aku pn turut serta kat sna tu,meh arr kalu x ada keje singgah ye..

11 ulasan:

caluk@cencaluk berkata...

aku pun tgh rehat2 sambil korek hidung nie he he

eiza in the house.. berkata...

Eee..g jauh2 ckit..jatuh kang, bijih lombong ko dlm kuih aku..:p

J@J@ / Bini The Rock berkata...

ade Expo eks???
wahhh!!! nak terjah laaa...moga2 jumpa Pak Man...hehehehhe

Eh nok, abah tak g jmputan ke kat separap 1 & separap ujung??
Apesal dia wat ari jemahat haaa?? aku tgk Wak Saim sebok je mikul beg Nikah dia tadi..keh keh kehhh!!!

pstt! aku keje kismes ni bai!

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

wa pn tgh rehat2 smbil layan customer..

eiza in the house.. berkata...

Jaja/ bini the rock
** a'aa..mlm nanti dia ada tu,td dia kta byk khemah tombng sbb angin n ujan td..
- kak,kaya la ko,raya pn keje ni,leh arr bnje..x taulah ada jmptn ke x..madam yg jaga bab2 kad jmptn nie.

eiza in the house.. berkata...

Aku pentoi
** bro,tu lg hebat rileks n dpt duit..nak ckit leh?..he3

mamai berkata...

jauh la kau tak sure pakcik datang

al berkata...

salam...

za..tengok tb? cete apa?

eiza in the house.. berkata...

mamai
** x pelah pokcik,inform aje mana tau tgh jalan2 cr mknkn,coti2 nie..

eiza in the house.. berkata...

salam AL, Semlm tu tgh tgk citer suara kekasih tb2..semlm g mana AL?

Insan Biasa berkata...

Rehatkan badan

hati dan fikiran berjalan

mencari dan merindui .....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails