09 Disember 2009

ape kes?..

Salam semua..tadi ada masa sebelum masuk keje jalan2 kat youtube..tetiba aksi2 nie membuatkan aku rase macam sengal jerk perbuatan dia org nie..jomlah kita lihat..org yg suka memain walaupun dlm kerja yg perlukan tumpuan penuh..aduhai..jomlah layan..


9 ulasan:

Auna berkata...

ish2

Watierman berkata...

Hrm....yg kes kedua tu maybe Imam tu sakit perut kot!!!

bofoyengfeng berkata...

hmm..siap boleh ambik video? hmm...memalukan muslim saja...

mamai berkata...

memang dah tak ada kerja dia orang nie

eiza in the house.. berkata...

Auna
** huhu

watierman
** agaknya la tu kak, yg pertama tu dh macam ngajar budak solat gamaknya

Bofoyengfeng
** itulah..pastu show kat youtube bagai..benda2 nie semua mcm satu permainan dah..

aku letak sni sbg pengajaran bukan utk momokkan..

mamai
** semestilah tu, byk benda lain leh buat main..ni solat pulak..ada terasa melampau juga nie..

neezareef berkata...

sengaja ke nih

eiza in the house.. berkata...

neezareef
** agaknya le..atau ada motif lain gamaknya..

J@J@ / Bini The Rock berkata...

aku tak dpt nak tgk vdeo nye Za...
pasal sembayang bergurau2 tu ke? pak arab tu erk?

akak dah dpt dah yg tu...mmg hawau kan?

eiza in the house.. berkata...

Jaja/Bini the rock
** a'aah tpt tekaan akak..cuma taka da hadiah..he3..tulah mangkuk ayun tingkat tndas semua ada tu kak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails