* ::Dari Sinar Mata...::*

Keunggulan cinta dari sinar mata
Yang bergelora
Hati ditaman berbunga
Satu impian satu harapan
Sudah pasti ada sebaliknya
Satu rahsia

Engkau di mataku adalah cahaya
Perjalanan ku
Terang menyuluh segala
Yang tersembunyi
Lama kucari
Sudah pasti ada jawapannya
Kemungkinan itu

Datang hampir senja sedang aku
Merangkak dan kehausan cinta itu
Kau hulur tangan mu
Membawa ku ke atas semula
Berdoalah aku kesyukuran
Tercantum cinta jadi satu
Biar ku tebus segalanya
Agar di teman cinta yang suci itu






Ulasan

KUNTONG berkata…
Waduh-waduh, masih lagi dalam buaian percintaan.Hembusan bayunya masih kuat untuk membawa haruman cinta yang sedang merbak mewangi.Teruskanlah wahai anakanda, agar destinasinya dalam taman yang diselubungi bunga-bunga percintaan.
meo188 berkata…
wah... berdetak2 jantung ah ding dong ah... oh yeah oh yeah!
cikgu Kuntong...mari kita berdoa ramai2 supaya adek kita nan seorang ni cepat naik pelamin!
saya dah tak sabar nak tgk dia jadi rasa sehari...

xD
naz ilyn berkata…
salam... alahaiii akak bila dengar lagu ni terus tangkap leleh rock kapak teringat masa muda-muda dulu.
caluk@cencaluk berkata…
dah lama aku x dgr lagu nie
eiza in the house.. berkata…
Pakcik Kuntong
** amin pakcik..hehe

meo188
** cewah dia bergelek2..

azmi yusof
** sori la bro..terkeluar lah pulak jiwang karatnya..hehe

JaJa/Bini The Rock
** amin ya rabbal alamin..ko doakan la secara jemaah ye kak..biar cepat skit...kih3
eiza in the house.. berkata…
naz ilyn
** tulah kak..nie lagu paling best masa sek2 men..time2 jd tomboi tak jd..hehe

caluk@cencaluk
tak pe ko boleh rewind byk kali kat sni caluk..aku tak kisah..:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..