20 November 2009

kemelut jiwa...

Ya Allah apa yg perlu aku buat..
utk mencairkan hati seorang dia..
salah ke bila aku meluahkan..
bila dia ingin mendengarnya..

adakah semua salahku..

kata-kata ku..
bahasa hatiku..
adakah dia tuli..
utk mengetahui semua itu..

berikan la aku satu tanda..
andai hatimu serupa dgn hatiku...
jiwa mu serupa dgn jiwaku..

supaya aku mengejar bayangan yg pasti..
supaya aku boleh sematkan dihati..
bahawa kau yg dicari...
tiada ganti itu yg pasti...

9 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

salam za..

jangan lah menyiksa hati..
nanti diri sendiri yang mati..
semoga si dia dapat mengerti..
seikhlasnye hanya dia yang di nanti..

ewahhh!!!!aku lak menyambung..
ape2 pun aku harap sumenya ok2 je..

caluk@cencaluk berkata...

cair kan hati --> masuk dlm oven he he

Ivy Metaga berkata...

duduk bawah matahari lama2 hehe, pasti cair tu...

meo188 berkata...

wah... perasaan jgn disentuh2... bahaya

eiza in the house.. berkata...

Tuya
** En. Tukang x tau nie utk dia la mas..dia tak dpt nak detect..so tak ada makna le kata2 nie..huhu

caluk@cencaluk
** klu hati dia cair dlm oven mati le dia...siapa lak nak jaga aku nanti caluk...

Ivy Metaga
** Ivy, eiza mmg every weekend duk tgh2 chaya matahari..dah cair n hitam pun dah nie..huhu

meo188
** nak wat cmne..itulah ceritanya meo..

vidadarisakura berkata...

beb.napa ni?

chill ok.hee

eiza in the house.. berkata...

vidadarisakura
** pjg citernya..tp aku pendekkan je..tak ada ape la beb..:P

mantan berkata...

eiza,
pegang kuat-kuat... nanti terlepas... jatuh...

eiza in the house.. berkata...

mantan
** dh pgg ngan ikat rantai sekali nie..hehe..tq :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails