> NuR K@sEh <...

Salam kawan sekalian..maaflah lama tak update blog nie..rasenya dah tumbuh rumput comel dah kat sni..minggu nie minggu serabut bagai le..ngan komputernya problem dan linenya rosak..baru je ok nie..tu terus buat n3 tu..windu u all semua..

Nie sambungan kisah perkahwinan sepupu aku yg tempohari..nape ntah tgn aku nie dok gatai nak publish2 gambo2nya..tak per kan?..so...jom kita layanzzzz.....




Nyum2..jgn tak cye semua lauk pauk makcik aku yg masak sendiri..
klu tau kita org dtg semlmnya..boleh tolong2..tak tau..jd tukang makan jelah..



time bergambo gni..makcik aku dah terjerit2 manggil aku utk bergombo..
aku lak leh wat dek kat luar sambil lap pinggan dan gelas..hehe




anak sapa lah nie.. ayu sungguh.. :P



masa nak dinikahkan..so ambil la skit aura pengantin..
kot2 melekat ke lepas nie..amin..hehe




dengan sekali lafaz aje..sahlah sepupuku itu menjadi milik org..
dlm majlis nie, ada 2 pengantin sebenonya..
yg lagi sorang tu yg baju melayu hijau..

pepandai je kadi tu kata ayah aku ustaz..

dah la kaki lawak kadi pasir gudang tu, aduhai..


Ulasan

KUNTONG berkata…
Kalau nak cepat, PK tunjukkan satu benda (petua). Kau ambil dan makan lebihan nasi yang dimakan oleh Pengantin semasa makan berdamai.(biasanyer pengantin dah tak selera nak makan kerana depa berdua tu asyik ingatkan..he..hem..faham-faham aja ler....(betul tak dee....jaja...neeza...tuya ). Tapi jangan tanya PK. Kerna PK x ada pengalaman'
eiza in the house.. berkata…
Pakcik Kuntong
** ala..dah lepas majlis le..tak pe la..dr makan lebihan dia org, baik sy ambik makan sepinggan pakcik..hehe

- sampai masa ada berjodoh jua pakcik..terima kasih..doa2kan la ye :)
neezareef berkata…
ko mmg suke kaler merah ek..

eh PK tu apesal suh tanye sy lak..hahahah
eiza in the house.. berkata…
neezareef
** tak juga..suka juga warna lain..:)

-jwp le kak ooii...hehe
matakucing berkata…
bila lgi sis??
eiza in the house.. berkata…
matakucing
** insYallah..kau la on dulu..boley?...hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..