page setup aku lari!!..waa!!!!


kalu tak nampak sila klik kat pic nie ye..bg terang..

Ada tak antara kengkawan yg mahir microsoft words?... boleh tolong tak?.. nak normalkan balik setting page setup aku nie.. aku tak reti la pakai cm selalu aku pakai inci je..dah susah nak adjust akunya page...sepanjang aku keje sini, nie first time le page setup nie lari bearing lak..harap2 ada kwn2 yg boleh tolong ye..bantuan kalian amatla dihargai dan diperlukan ngan segera..terima kasih...jasamu dikenang..

Ulasan

Kak Lia berkata…
mama biase tk usik bab2 margin ni...salu setup kt paper je...
Kak Lia berkata…
mama nye pun pakai inci la za...huuu

top 1", bottom 1"
left 0.94" right 1.56"
gutter 0" Gutter Position left


p/s : 1" = 2.5cm
AiNeRzA berkata…
top=1" bottom=1"
left=1.25" right=1.25"
gutter=0 gutter position =left

kita biasa guna yg tu...tapi skang dah convert ker mc office 2007 lagi senang la..
eiza in the house.. berkata…
mamarempit
** ooo..cmtu eh kak..kita mmg jd mengong la tgk cm2 ..td kita dah try pkai pembaris bagai dah..kelakar sungguh..huhu


ainerza
** ye ke..hmm tak per la esok eiza try faham kan lagi..meh kaceh :)
xde nama berkata…
kat bawah tu ada DEFAULT. tekan tu je :)
eiza in the house.. berkata…
xde nama
** tq..kita dah buat..dia tak nak ubah pun..cm tu gak..
Neeza.Areef berkata…
siannye ko...

akak salu pkai left 1.25..right 1

top n bottom 1..pstu dah seting gitu jgn usik2 lgggg..
eiza in the house.. berkata…
neezareef
** tulah cian kitakan..selalu kita guna top and bottom 0.45", pastu 1.3" utk left, right lak kita pkai 1"..tp bila default tak ada ape pun..sob2 :(
Unknown berkata…
ah~~
ejam x power word2 nie.
hihihi~~
vidadarisakura berkata…
klik tu klik ni klik tu.


dapat x?
hee

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe