16 November 2009

renjis-renjis..dipilis...:)



sepupuku Nur Nazrah bte Abu Hanifah


" renjis-renjis dipilis..
ditepungi la tawar..
hai,
beras pulut ditabur..
disiram si air mawar.. "

begitulah temetri dua hati yg saling mengasihi dan mencintai di hari yg bersejarah semalam..dgn sekali lafaz sah la sepupuku itu menjadi isteri org..walaupun majlis agak sederhana..tetapi kedatangan saudara mara dari jauh dan dekat memeriah lagi suasana majlis..alhamdulilah, syukur kehadrat Illahi..semuanya berjalan dgn lancar sekali..

semoga masjid yg baru dibina atas dasar rasa cinta ini akan terus teguh dan bahagia utk selama2nya..moga badai dan gelora dlm umah tangga dpt dilalui dgn penuh musyawarah dan matang..moga dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah..amin..:)


7 ulasan:

rondo-ayu berkata...

Tahniah kpd pengantin baru. anda bila pulak ? entah lah. kita menunggu macam buah yang tak akan gugur.

eddie dewanaga berkata...

menunggu turn Eiza pulak.. bila ye...??

J@J@ / Bini The Rock berkata...

lepas ni dgr kata Pak Man nak mantu erk??? ni dah start cuti sekolah ni...minggu dpn ke, minggu lagi 1??..

ko jgn tak jemput aku mcm jiran depan rumah ko tu ye...aku bakar pelamin ko nnt! hik hik hikk!

naz ilyn berkata...

salam... aminnn moga kekal ke akhir hayat kamu bila lg.

chib berkata...

Just visiting your blog. Thanks

From Rwanda

eiza in the house.. berkata...

Rondo-ayu
** salam akak..lama tak dgr kabarnya..insyallah...maybe one...cuma kene sabar je kot kak kn?..:)

eddie dewanaga
** bro kene tunjukkan silat naga nya tau klu turn eiza naik pelamin nanti..ada berani?..hehe

Jaja?Bini The Rock
** Pak Man yg mana tu kak yg jemput ko tu?..tak jemput aku pun..uit..jgn!!..jgn ko bakar pelamin anganku...hangus ko terbakar..huhu

eiza in the house.. berkata...

njaz ilyn
** walikumsalam.. seronok je kak tgk dia org naik pelamin..sy??..ada ke yg sudi kak?...(buat2 muka malu-malu)

chib
** tq for ur visiting...pls come again..nice to know u :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails