Demam..



Org sibuk ngan qurban sembelih lembu
aku lak asyik sibuk ngan kecederaan demi kecederaaan
smpai demam2 ...huhu

hari tu masa dah lepas terkukus tgn
kaki aku lak..
kene hempap ngan novel tebal smpai luka2
gara2 nak angkat meje kecik tu..aduhai
bengkaknya masih terasa..
bila nak pakai sandal terasa sakit juga..

La nie...
dah 2 hari aku demam
aku tak tau la gaya demam aku nie gaya ape
sintom2 demam ada
tp bdn aku tak panas
iskh2 nape ntah...
asal mlm je aku tak leh tido
lenguh sna lenguh sini

pastu bila bersin2 mlm tadi
ada lak kuar ketul2 darah skit2
ape lah kene ngan hidung aku nie...
mula la aku nak nangis sorang2..

nie masa buat n3 nie pun
hidung cm org baru lepas nangis..
tp tak ada la smpai kuar hingus hijau tu..
pale lak cm ada skru sedang diproses utk tempel kat ctu..

ape kene ekk ngan aku nie...;(

Ulasan

xAmU07 berkata…
dah pegi cek doktor ke lom kak?
mamarempit berkata…
alahai...siannye.....

eiza...psl "langsir" tu kan.. heee...cuba carik kt sini..http://www.btemplates.com
rambang mato kau nanti :P
eiza in the house.. berkata…
Xamu07
** lum laie..sbb espect tak domam nie ha..

thanks singgah sini..:)
eiza in the house.. berkata…
mamarempit
** thanks kak..esok le eiza cari..wah msti rambang je mata ku nanti..hehe
caluk@cencaluk berkata…
kau demam rindu ker he he
xAmU07 berkata…
eh xla..xamu07 n coklat panas adalah orang yang sama;)
eiza in the house.. berkata…
Xamu07
** akak baru pasan bila tgk address kamu..kamu dah tukar langsir..makin macho..smpai akak tak perasan..hehe

caluk@cencaluk
** ko rase ye ke?...ko kan lebih berpengalaman dari aku..
KUNTONG berkata…
PK nasihatkan gi jumpa doktor. Makan ubat dn berehat di umah, tenangkan fikiran dan jgn ingat yang bukan-bukan.
~Love Says It All~ berkata…
KELAS MAKEUP DI SHAH ALAM 20TH DEC & DI T'GANU & KELANTAN JANUARY INI! SMS 0162128740 UTK REG!!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
mamai berkata…
semoga cepat sembuh yer pastikan kamu mengambil ubat pada waktunya
Watierman berkata…
Salam eiza....masih demam lagi ker??? Jangan dibiarkan...try ambik Postan...moga cepat sembuh yer Dik!
neezareef berkata…
alaahai...pg kinik la klu agak2 x kesan gak g spital terus
eiza in the house.. berkata…
Pakcik Kuntong
** terima kasih pakcik atas ingatan itu..tp dah tak leh nak rehat sgt masa dah suntuk utk "sesuatu" itu..:)

Love Says It All
** tq buat promotion kat cni..

mamai
** tq, eiza makan panadol active fast je..cepat sikit baik..hehe

Watierman
** akak tgk kek akak smpai sekarang terbyg2..seksi sgt..tak tahan nak nyum2..

-tq kak, nanti za cr ubat yg akak ckp tu..ni mmg lum baik pun lagi..


neezareef
** ptg nie kot kak pegi jap klinik..ye la nanti tak baik g spital lak..tq :)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..