bershopping sakan







(bukan untuk di jual..tp untuk di pkai sendiri..cantik tak? :))



Semalam lepas abis keje aku teringin sgt nak g Summit, aku ajak imah teman kan aku utk servey hadiah wedding kwn2 aku...memula ok la jejalan jerk tgk kat kedai hadiah...pastu g makan..lepas makan g jalan2 lagi tgk baju...tgk dak2 st john ambulans ada buat even kat stu..pastu smapi jerk kat the store..tetiba kami nampak tag harga jualan murah yg mmg amat murah..tp lupa la nak ambik picnya...hehe...lain yg nak di beli, lain pulak yg dishopping..imah leh shopping baju smpai 5 helai.. dan aku pulak smpai 4 helai pasang baju aku pi balun beli...kebetulan masa hr semlm tu last day dia buat promtion harga semurah itu ...so nak wat cmner..kat luar baju2 mcm tu susah nak dpt harga semurah ini..dah ader depan mata tepuk dada tnya selerakan..:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe