11 Disember 2008

Cerit@ mer@pu k@l@

cerita berkisar di sebuah kem askar dimana seorang jeneral terhendap-hendap umpama nak skodeng anak dara mandi untuk menyiasat staff perempuannya yang dilaporkan menghasilkan karipap dengan cara yg agak menjijikkan.

setelah di intip, memang benar didapati staffnya itu membuat karipap dengan menggunakan set gigi palsunya sebagai acuan karipap.

Lalu dgn tak semena-menanya disergah staff nya itu.

jeneral : jenab, dah lama saya terima laporan ttg awak buat karipap ni. memang sah awak seorang pengotor….
jenab : tuan baru tengok saya buat karipap..tuan belum tengok suami saya buat donat..( sambil menunding donat di atas meja yang berlubang di tengah )….

agak-agak macamana suami dia buat donat,ye…


moral : jangan makan donat yang berlubang besar

4 ulasan:

TuYa : berkata...

wakakakaka..sengal bebeno...donut lubang besar sodap pe...hahahhahaha..macam ampeh!!!

n a r d indie winkie berkata...

haha...sgt menggelikan ini cerita.. i think i can imagine how her husband make the donut... yarks...

Rashid berkata...

hehe.. tiba-tiba tersenyum sendirian. Kritis juga cerita ini ya. macam-macam..

eiza in the house.. berkata...

tp semlm eiza balik,terhidang donut lubang besar ngan karipap..sbb dah kesukaan, makan juga akhirnya...hehe..nasib nie cerita zaman merapu..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails