dia

dia : Assalamulaikum, hai syg apa kabar?
aku : Walaikumsalam, awak apa kabar , lama tak dengar berita?
dia : ader sibuk skit, sekarang abg kat selayang dekat umah abg, abg sakit.
aku : yer ker, sakit per?..teruk ker keadaan dia?
dia : alhamdulilah dah berubat kat Darussalam nampak dah ok skit..
aku : alhamdulilah, awak per cerita sekarang?..bila nak kawin?
dia : malas nak fikir lah, nak tumpu kat keje dulu kumpul duit..
aku : yer ker, mana pegi awek2 awak tu..
dia : mana ader, dia org tak serasi lah ngan sy...
aku : owh yer ker..
dia : abg nak tackle ayang, tapi abg teringat kata2 ayang dulu..
aku : aper dia ekk?
dia : yer la sapa la kita kan..bukan keje kerajaan ...
aku : awak tak nak cuba tackle balik?
dia : boleh ker ? ader peluang ke?...mak ayah cm ner?
aku : awak tak cuba lagi , mana awk nak tau ?
dia : ermm..ayang abg nak...
aku : nak aper?..ha tu pepagi tu nak g bilik termenung la tu ....
dia : ha, pandai nya ayang...terharu abg..
aku : pasal pulak?
dia : yer la, dlm 10 belum tentu ader satu yg cm nie...untung abg ..oklah yang abg kene g dulu...asalammualikum.
aku : yer la tu, bukan sehari sy kenal awak pun...walaikumsalam.
Patut ker aku bg peluang pada si dia nie untuk tackle hati aku?..patut ke??

Ulasan

farah sr berkata…
tanya pada hati anda..
jangan rasa dipaksa atau terpaksa.
jiwa kaco berkata…
tulung jawab TAG kat blog saya ye...
Lina berkata…
ermmm..
pkr masak2 ea...
jgan ikut perasaan tau
nnt jd cam lina lak..nnt nyesal lagi nnt sedih lagi
x de sapa nak tolong nnt..ingt2 dan renung2kan

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..