Sepi


Seandainya dia boleh kembali kepada ku,
akan ku jaga dengan sepenuh jiwa ragaku,
kasih sayangku,
cinta hatiku,
tapi kini dia bukan milik ku lagi,
dia sudah ada peganti diri ini,
mampukah aku teruskan perjalanan ini tanpanya?..
jiwa terseksa berjauhan dengannya,
hati merana tak dpt cinta kasihnya,
dan kini aku sepi kembali tak tau sampai bila...

Ulasan

ai berkata…
alah eiza..takyah le kau kenang2kan org yg dah ade penganti tu! pandang ke depan..

"JANGAN PANDANG BELAKANG"
eiza in the house.. berkata…
tetiba terkenang dia lah kak petang2 nie..
TuYa : berkata…
kenang la sampai ke beruban,bongkok 3..dia x kenang ko pun..no man no cry..ecehhhhhhhhh..heheh
jiwa kaco berkata…
tempat jatuh lagi di kenang, ini kan pula tempat bermanja....
yang pergi biar lah pegi .
cari baru pengubat sepi awak tu..
ceh wah macam senang aje aku ni cakap cam tu

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..