15 Disember 2008

Menj@W@B T@G CiKGu Tuy@ PUL@K..

Aduhh..aku kene smash tag byk kali nie..waduh2..bisa jawap apa si...
7 fAktA TeNtAnG AkU..
1. aku wanita (semestinya)
2. aku pandai potong rambut sendiri (bila panjang, kerat bwh jerk leh la..hehe)
3. aku yang suka makan aiskrim mangkuk besar
4. aku yang chubby (yer ker?..cm dah gemok sgt jerk )
5. aku yang suka buat org happy
6. aku muka kelakar (betol ker?..korang tafsir sendiri la)
7. aku yang suka makan tak ikut time (padan muka kene gastrik)
7 pErKaRa MeNaKuTkAn AkU Di dUnIaWi InI..
1. tak boleh beranak (nauzubillah jauhkan la)
2. ular getah (ee geli aku)
3. xcdnt
4. takot kene cubit ngan mak (cakit siot bengkak seminggu)
5. tsunami n gempa bumi (takotnya)
6. hujan tak henti (aku sakit pale kene ujan)
7. bila ayah aku marah (nangis tu aku)
7 LaGu YaNg PaLiNg Aku SuKa..
1. Nubhan Af6 - Ada Untukmu
2. Purple - Sampai Hujung Nyawa
3. Ella feat Shah - Ku Merindu
4. FiQ - 3 Malam
5. Yuvie n the Nuno - Menjaga Hati
6. Radja - Jujur
7. Iman Ajmain - Seribu Tahun
(dlm koleksi MP3 aku)
7 pErKaRa YaNg AkU SeLaLu SeBuT..
1. Ya Allah
2. sabo jerk lah
3. tau tak pe
4. ape kejadah
5. hahaha (masa gelak)
6. entah
7. x nak sudah
7 pErKaRa YaNg BeRnIlAi BaGi AkU..
1. Bantal Bucuk aku
2. Minyak Angin Cap Kapak
3. Kipas Angin
4. Duit Gaji
5. Baju sejuk
6. Nyawa aku
7. Panadol
(bahan2 time aku sakit)
7 oRaNg AkAn TeRkEnA LaK
Sapa ekk aku nak kenekan...ermm, boleh tak jawap tak der..
sbb kawan lum rmai lagi la..segan lagi nak tag dia org ..hehe.
me kaceh.
aku yang pasrah..
eiza n the house
lege den!
P/s Adik NardIndieWinkie sabaq yer akak kene bertapa dulu sebelum jawap tag kamu pulak ..huhu

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails