10 Disember 2008

Tak seperti yang ku jangka

Kenduri Kahwin


Sabtu lepas aku beriya2 nak pergi ke jemputan kawin seorang teman..tapi apa yg terjadi tak mcm yg aku sangka... hr tu aku cm biasa kene jadi perempit jalanan dan kebetulan jugak keta kecil ku meragam pulak ..so semua perjalanan keje aku hr tu terlewat dr jangkaan..per nak buat kan dh nasib..pastu cuaca lak cm sedey2 nak nangis gitu ...walaupun dh terlewat aku tekad jugak nak pergi ke wedding tu..so, padan la muka..


bila mana ini yang terjadi,
smpai je buffet dah kureng..
smpai2 ujan turun ngan lebat n kawasn khemah makan jadi sawah
smpai2 pengantin dah abis bersanding
smpai2 pengantin dah duk berduan dlm bilik
padahal kat luar ni berduyun lagi org dtg nak jumpa dia
Yang paling sakit jiwa dan raga aku nie..
bila kita nak ajak bergambar jap
dia bg seribu alasan, dah bukak tudung la, bla..bla..bla
kesian anak murid dia merangkap adik kwn aku..
mesti dia kata tak patut cikgu dia buat cm tu kat dia
bila kwn2 cikgu dia dtg ..dia leh bersiap lak pkai tudung
bila salam kita org cm nak tak nak jerk
hai nasib badan la labu...
Moga dia bahagia ngan labu2nya

lepas tu aper lagi..nak biar lega bengang kat kepala, kita org g merayap ker carefour tgk pameran ikan hiasan kat sna ..jomla tgk ikan yg kita org tangkap ..nak tak..jom2..hehe

ikan nie harganya mahal skit rm100/- keatas..tak tau la tang mana yg mahal


Yang comel2 nie bwh Rm10/- dah leh beli :)



Yang nie bukan ikan k, yang nie aku ngan adik kwn aku tu..cian dia..sabar yer dik..




6 ulasan:

Lina berkata...

x patot tol r si pasangan peganti 2..cam kelojoh tol..ari lom gelap..pinggan manggok lom siap basuh dah teperap dlm bilik..lau lina jd mak mertua da lme sindir da..hahahhaha

eiza in the house.. berkata...

wakaka...hehehe..tak payah jadi mak mertua...jadi org yg tgk pun dah leh ngata sama...

Sayang_Liedz berkata...

Hmmm apa la pengantin ni....x patut betul...nasib baik ada orang nak dtg majlis dia klau x sanding la sorang2

n a r d indie winkie berkata...

seyes pengantin ni tak patut wat camtu. ni kes pilih kasih. huhu..cian anak murid dia.. pengajaran..jgn sombong sgt.:-p

n a r d indie winkie berkata...

sume tempat tu membuatkan diriku rasa loya skali nak mkn. haha.. especially restoran no satu tu.. erk..

eiza in the house.. berkata...

tu la kan kan cik adik nard...mmg nampak sgt pilih kasihnya...pastu laki dia leh lak dah tukar baju tshirt duk bersila kat dlm bilik tu ...alamak..ngumpat lah pulak ...

+++++++++++++

tu la byk lagi leh buat kan..dia org nak buat pelik2 lak jgk gtu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails