Attention!!!

Pemberitahuan


Assalamualikum dan salam sejahtera,

Dengan ini, aku ingin membuat pengumuman bahawa teratak buruk aku ini akan berehat buat sementara waktu sehingga selepas cuti Awal Muharam, ini kerana aku bercuti selama 5 hari, diulangi 5 hari ...hehehe..kepada sesiapa yg menyambut krismas tu "Merry Crismas dan kepada semua umat islam Selamat Menyambut Tahun Baru Islam"..moga bertambah rezeki kita pada tahun hadapan amin...jgn lupa baca doa akhir n awal tahun tau..

Dengan ini sesiapa yang windu kat celoteh aku dan diriku ini diharapkan bersabar ekk (ada ker yg windu tu..huhu)

Salam sayang dari eiza utk semua
kau la yang kusyg di dunia blog ini.;-)


Wassalam.

Ulasan

Izza - Jiejah berkata…
selamat bercuti & selamat tahun baru :))
Atan berkata…
saya.......

selamat menyambut maal hijrah..
hepi besday to me 1hb jan..(promosi)


semoga balik cuti banyak idea kita kongsi bersama
mummysyafie berkata…
selamat bercuti ieza..
TuYa berkata…
selamat ber..ber..ber...hehehhehhe..tggal la aku lak sesorg..balas dendam nampak..
A.I berkata…
SILAMAT BERCOTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiii ;p
salam... add my blog link : www.myadha.com
eiza in the house.. berkata…
Terima kaseh semua..moga persahabatan ini kekal smpai bebila yer..miss u all..

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe