Ku abadikan potret hati ini
di blog ku
agar aku tak lupa pada jasa mereka
kerana
telah menjaga aku smpai sekarang
(x malu dah tua2 pun nak kene jaga..huhu)
i luv u all...muah!



budak comel yang tgh mak aku dukung tu adelah aku.... (hehehe perasan)
umo aku baru 3 tahun x silap
pic nie diambil masa hari raya kat umah taiping




Mak dan ayah aku baru ader dua orang anak
masa nie aku lum ader lagi
Comelkan mereka...inilah famly aku



P/S - Korang rase wajah aku nie ikut muka siapa?



Ulasan

jiwa kaco berkata…
saynagi lah ibu bapa kita , tunjukkan kasih sayang kita pada mereka semasa mereka masih ada..
bila mereka dah tiada nanti tiada sesalan di hati..
Sayang_Liedz berkata…
eiza lebih kepada wajah ayah la.....
eiza in the house.. berkata…
terima kaseh en.jiwa kaco..:)
eiza in the house.. berkata…
yup...nampaknya cm tu la..tepat tekaan cik syg liedz nie.tq.:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..