09 Disember 2008




Ku abadikan potret hati ini
di blog ku
agar aku tak lupa pada jasa mereka
kerana
telah menjaga aku smpai sekarang
(x malu dah tua2 pun nak kene jaga..huhu)
i luv u all...muah!



budak comel yang tgh mak aku dukung tu adelah aku.... (hehehe perasan)
umo aku baru 3 tahun x silap
pic nie diambil masa hari raya kat umah taiping




Mak dan ayah aku baru ader dua orang anak
masa nie aku lum ader lagi
Comelkan mereka...inilah famly aku



P/S - Korang rase wajah aku nie ikut muka siapa?



4 ulasan:

jiwa kaco berkata...

saynagi lah ibu bapa kita , tunjukkan kasih sayang kita pada mereka semasa mereka masih ada..
bila mereka dah tiada nanti tiada sesalan di hati..

Sayang_Liedz berkata...

eiza lebih kepada wajah ayah la.....

eiza in the house.. berkata...

terima kaseh en.jiwa kaco..:)

eiza in the house.. berkata...

yup...nampaknya cm tu la..tepat tekaan cik syg liedz nie.tq.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails