16 Disember 2008

Keletah AnaK Sedara..

LeTiHnY@


Weekend semalam nie rmainya org nak belajar merempit..aduii letih benor rase badan nie, mcm kene pijak2 jerk rase, sakit semua...balik pon dah tak awal cm selalu, lewat jerk, so nak bagi release tension jap lepeh abis koja...aku ikut abg long g jejalan kat batu pahat petang ahad tu, sesambil akak iparku nak g tgk tempat dia nak ujian undang2 esok..


Dah abis g tgk tpt ujian ngan tgk batu di pahat, kita org pon g la Carefour Duniaku itu, sesaja hendak berjalan..so inila gambar yg sempat aku snap dari hp kamera ku..kita layan ekk...






Masuk jerk dh nampak binatang nie..
igt aku leh naik ...
teruja gak nak try






La rupanya utk dak kecik jerk, so nadira la untung ibu dia nak belanja tunggang itu binatang...
tgk la, dia bwk asyik cm nak rempit gamaknya..
abg uda pulak jd tukang tgk jerk ..hehe




eh, bila pulak carefour ader model kuali nie..wakakaka...
akak long dgn gayanya ingin menjadi model iklan kuali cap bunga raya..
ader ker kak, org nak beli tu..huhu




ha, nie lagi sorang..mak lang nya (aku la tu ) tak nak lepas peluang jadi model kete..




Alahai, tak dpt beli kete sport naik katil cm kete sport pon ok yer abg uda?...




Dira nie mmg tau, air mak lang dia pon dia sapu, tu lak air dia yang sedap banget tu..

dia kata "air strawberi mak lang tu minum cakit pale"..

huhu padan muka sapa suh minum..

x pdn kecik, petah ckp..




peacea abg uda ngan nadira, dua2 sibuk makan gula2 free dari mamak hamid corner..
Sekian terima kaseh
persembahan dari anak sedara ku
kuikuikui...adios amigos





5 ulasan:

ai berkata...

sonokkan jenjalan ngan bebudak ni. tp letih la wei...huhuhu

eiza in the house.. berkata...

a'aa, tgk2 dah ilang, sesuka jerk dia nak jalan, suh pgg tgn tak nak..adeiii

Sayang_Liedz berkata...

seronok la kalau g jln2 ramai2. biasanya lied kene tunggu bile balik ke kg (kota tinggi) baru dpt kuar ramai2....

jiwa kaco berkata...

mak lang nak beli VIVA ke..

eiza in the house.. berkata...

Sayang_liedz
sama la kita, kg kota tinggi yerk?..anak2 buah kita pon dok kat sna, bukit aping..Liedz kat mana?

En.Jiwa Kco
beli tak la..tp klu en.jiwa kco bg free, nak la..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails