Agar-agar sukahati aku..haha


agar-agar dibwh ini dibuat sendiri oleh aku, nak habaq nie..first time buat agar2..haha..aku bukan suka n expert bab masak2 nie..bab makan aku ok la...malang la bakal laki aku nanti, sbb aku tak reti masak, aku reti baling2 jerk, bnda masuk dlm periuk belanga atau kuali..janji sodap..



nie, aku namakan dia agar-agar nata di coco..sebabnya aku bantai letak nata dicoco byk2 dlm bekas tu..hehe..tapi bila aku fikir balikkan, nanti aku nak potong agar2 tu mcmana?..sbb nata dicoco tu kenyal..aduhhh!..sengal tul la aku niekan..nampaknya agar-agar yg bekas nie, makan kene kuis dgn sudu la gamaknya..ptt ler org buat agar2 tak letak ape2, sebab senang n clear jerk slurp masuk dlm mulut...hahaha



semalam aku buat satu paket agar2 jerk..tapi aku terletak air byk..bila mak aku g dapur tgk..dia terkejut..sbb akunya sukatan air utk buat agar2 nie byk giler..pot pet2 jadinya...hehehe..tak per la, akukan nak balaja...dpt la 3 bekas nie...ptg nie balik, nak bantai rase lak, sodap ke tak..:)

Ulasan

-SRISUFI- berkata…
nak sket....mai lah....

;P
besi berkata…
wah2 eiza nie...dah semakin dekat dah, hmmm elok la pandai masak....
nak sikit
eiza in the house.. berkata…
srisufi
- boleh ape salahnya..kalu tak sedap jgn ckp tau..hahaha


besi
- ape yg dekat tu besi, isk kamu ada2 saje..saje2 la nak test power ranger..smada ok ker dak..:)
ab geldofg berkata…
nmpak mcm sedap....tapi tk pasti sedap lagi tu hehehehe
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
- eiza pun tak tau sedap ker tak..tp semlm..erkkk..rasenya letak gula..kalu tak letak nmpaknya agar2 tu tawar la..hahaha
ab geldofg berkata…
aku dah agak dah hahahaha
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
- wei..adalah letak..sbb igt, mak semlm ada rase manis ker tak..cuma warnanya agak seksi skit..tak suka letak inci bebyk..huhu

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..