mengapa??

mengapa kau ganggu hidup aku lagi?
sedangkan kau sendiri yg melepaskan aku..
kau suruh aku mengaku benda yg aku tak buat..
lepas tu kau tuduh aku mcm2

la nie,
kau datang lagi dengan ugutan mau memusnahkan hidup ku..
apa masalah kau sebenarnya..
kau nak ape sebenarnya

aku tak paham ngan kau..
pergilah
jgn kaco aku!!!

Ulasan

besi berkata…
lama2 dia akan pergi...jgn risau
Zaidon berkata…
salam.. sape yng kacau Eiza ni.. : )
-SRISUFI- berkata…
buat donno jer za
eiza in the house.. berkata…
besi,Zaidon dan srisufi
- dia nak malukan eiza, eiza takot..
eiza takut dia jumpa mak ayah eiza dan ckp benda yg bukan2 korang rase dia akan buat ker?
besi berkata…
sebelum dia ckp bukan2
eiza ckp dulu kat parents eiza
tul tak?
eiza in the house.. berkata…
besi
- nak kene ckp ker?..eiza tak reti nak bg tau dia org cm ne..tak ada cara lain ker?..nape la dia susahkan idup eiza..eiza tak ada tipu dia ape pun ..tp dia tuduh eiza mcm2
Dato Paduka Masri berkata…
ko layan makin jdi la tu...
besi berkata…
berani kerana benar eiza..
itu je...
eiza in the house.. berkata…
Dato Paduka Masri
- eiza dah tak layan sejak kami putus..tp lately nie dia dtg cni...pastu bg msg nak musnahkan idup eiza..eiza ada nampak kete dia area bp 2,3 hr nie...tp eiza tak buat tak tau..smpai dpt msg tu..tu eiza benggang sgt nie.:(
ai berkata…
pergi la kau!! berambos!! jgn kau kaco ini pompuan.. :)

~lelama sok bohsan le dia ieza..biorkan jelah..

~sebelom dia criter yg bukan2 psl kau kat parents kau, baik kau bgtau mak pak kau dulu psl dia yg sengaja nk dajal kau!
eiza in the house.. berkata…
kak ai
- bukan tak nak bg tau..tp mak baru lepas sakit, ayah tak sehat sgt...cmner nie..dia mmg melampau tau!!
Dato Paduka Masri berkata…
ala... simple buat laporan polis... lebih2 lagi awk ppuan... cakap je seksual harasment... ngam kan...
eiza in the house.. berkata…
Dato Paduka Masri
- masalahnya kalu pakwe makwe, polis akan call dia, akan tnya ape masalah dia..sy tak nak dia lagi sakit ati kat sy..
ab geldofg berkata…
maafkan aku syg;(
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
- yg ku tahu bukan dirimu..
eddie dewanaga berkata…
dia pasti mempunyai niat yg kurang baik terhadap eiza, berhati2...

org sebegini punyai 1001 mcm helah utk memburukkan org lain... apa pun, berdoa dan tawakkal semoga dia sedar dan eiza sentiasa dlm keadaan tenang...

saat2 ini, eiza perlukan rakan2 terdekat utk membantu dan minta pendapat...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
- eiza mmg buntu sekarang..kwn2 pun tak ramai mana..tp za akan minta pada Allah moga dijauhkan org sebegini dlm idup za..jgn ganggu za lagi...:(
TuYa : berkata…
aku memang benci ko en.neo...aku benci ko sampai mati!!!!ko igt ko bagus sangat nak ugut minah ni???ko ingat negara ni x ade undang2???x guna punya jantan!!!!berambus ko dr alam fana ni..sakit jiwa.mangkok tingkat..hehehhehe..macam le dia baca comment nih..beria aku maki..
eliza berkata…
siapa sbenarnya yg kacau eiza?
ish memang x tahu malu dan x guna betul la...menyampah plk aku dgn itu org..

eiza sabar dan tabahkan hati k...biarkan saja org itu...lama nanti akan dia diam sendiri.

take care ya :)
mummysyafie berkata…
sho..shooo..jangan kaco dier la.

sapa kaco ko ni dik??
ini masalah cinta juga ke?
eiza in the house.. berkata…
tuya
- za pun benci dia..x mo dia dlm idup za :(

eliza
- dia yg penah za syg ...tp dia tuduh za mcm2..pastu ugut2 :(

mummyshafie
- org yg tak paham bahasa kot kak, dah putus buat la cara dah putus..

Muhammad Azli Shukri
- masalh sakit hati yg sebenarnya..lebih dr cinta
Zaidon berkata…
sebagai kawan yng jauh disini.. saya doakan mudah mudahan Eiza sentiasa dilindungi oleh Yang Maha Esa... dalam doa cuba baca doa ni

Ya Allah Ya Rahman..
Berikanlah aku petunjukmu
Berikanlah aku kasih sayangmu
Berikanlah aku pimpinanmu
Berikanlah aku perlindunganmu
Berikanlah aku bantuanmu
Berikanlah aku sokonganmu
Dengan Namamu yng mulia.. makbulkanlah permintaanku ini 'sekarang', supaya jiwaku tenteram dalam meneruskan kehidupan. Amin

Doa ini saya dapat semasa attend workshop rahsia mengenal diri melalui tarikh lahir tempoh hari.. Bacalah selalu doanya.. : )
eiza in the house.. berkata…
Zaidon
- terima kasih wahai sahabat..eiza hargainya..nanti iza salin dan hafalkan..terima kasih sekali lagi.:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..