Syukur dan lega

Semua nampaknya seperti sudah berakhir,

Itulah kebesaran dari Yang Maha Kuasa,

Aku berjanji dgn diriku supaya beringat di lain waktu,

dan

Aku bersyukur bahawa ada lagi insan yg masih menyayangiku,

Walaupun mereka jauh beribu batu,

Wahai sahabat terima kasih daun keladi,

Jasamu semua, Allah sahaja yg dpt membalasnya,

Doakan aku moga dijauhkan dari musibah itu lagi.

Amin Ya Rabball Alamin

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
sesungguhnya yg elok tu dtg dari yg Maha Agung, yg biol tu berpunca dari kita sendiri...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
- begitulah..mmg betul kata awak tu.
Atan berkata…
teruskan langkah mu biarpun terpijak duri.. jangan terus duduk sebab duri akan terkena pada punggung pula
eiza in the house.. berkata…
Atan
- terima kaseh atan..jasamu kukenang hingga akhir hayat.
besi berkata…
semua itu asam garam dunia.......
bersabarlah hendaknya....
eiza in the house.. berkata…
besi
-terima kaseh besi..dugaan nie takkan luput dlm igatan smpai bila2
eliza berkata…
hidup tak selalunya indah kadang dugaan datang menguji dan akhirnya mematangkan diri..

kita semua insan biasa kan. :)
eiza in the house.. berkata…
eliza
- betul tu eliza, kerana kita insan biasa kita diuji dgn pelbagai ujian..dah baik demam ker kamu?..hope cepat sembuh k.:)
TuYa : berkata…
alhamdulillah..finally segala usaha aku selama ni berhasil gak..abis suare dah aku jerit2 ko mcm org gila..lain kali kalau nak kena maki..kena jerit..cari la kau..hahahahhaha..neway,aku syang ko sbb tu aku jd sawan aritu..sori za..skang kita enjoy..masalah dah settle..lalalalalalala!!!
eliza berkata…
aku dh sihat eiza..
tengkiu..lps ni aku x mo sakit lg..
x best..hehehe..
eiza pun dh ok kan :)
eiza in the house.. berkata…
tuya
- aku tau ko suka menyawan jerk bila tgk aku..huhu..nasib baik aku nie cool jerk ..uhuhuk!!!


eliza
alhamdulilah, hope sehat selalu hendaknya yer eliza...eiza dh ok skit dah, tq :)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..