hari yang paling mengerunkan dlm idup aku

aku telah buat diri ku sendiri menjadi tak tentu hala
haruskah aku terus mengikut kata2 nya
aku rimas dgn segala ugutannya
tapi aku terpaksa terimanya
kerana aku sendiri yg mencari pasal

terimalah kau
atas perbuatan mu yang tak bermaruah itu
terimalah kau
atas dosa2 yg kau telah lakukan

sememangnya dia yg terbaik yg kau ada
walaupon sakit kau kene terima kenyataan
bahawa dia lah pasanganmu hingga akhir hayat

fahamkan la ape yg dia ingini
kau kena korban semuanya
hanya kerana satu kesilapanmu yang lalu

dan kenyataan yg kau harus terima dan redha
dia adalah milikmu utk selama2nya



nukilan hati manja09

Ulasan

Atan berkata…
uik...apa dah jadik
TuYa berkata…
apepun yang jadi..hidup perlu diteruskan..semangat kena kuat..belajar melalui kesilapan..sakit mcm ne pun ko kena hadapi dan tanggung dengan rasa positive...pk la...what u want and what u need??
eddie dewanaga berkata…
bunyi mcm serius...

apa2 pun, ingat Tuhan, Dia Maha Mengasihi dan Maha Mengasihani.
kueh bakar berkata…
idop adalah tentang rase...
eiza in the house.. berkata…
kueh bakar
** iyer..merasaii kueh bakar adalah sedap dan enak..erkk bukan awak eh..:)

matakucing
** tentang ape tuuuuuu??...

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe