KuSut




Hari ini adalah hari paling kusut dan bingung dlm hidup aku..
byk tul masalah yg aku pendam dan bendung..:(
rasenya mau jer aku ketuk2 kepalaku dan hantuk2 ditepi dinding meja kerja ku ini
salah ker aku untuk mengambil tau sakit pening dia yang aku syg..
bila aku ambik berat di katanya.. "mati lagi baik" ..
tak paham betul aku dgn perangai si dia tu..

Masalah keluarga dari sehari kesehari ada saje benda yg tak kena
semlm sakit mak dtg lagi...degil, suruh bwk bekal g keja tak mo..
dah semlm masa makan nak pitam2 bagai..
ayah aku pulak..makin hari makin jadi pelupa...
sedey aku tgk dia org nie...:(

Aku?..
sakit kepala ku makin menjadi2 dan kerap
wlpun aku tersenyum..tapi padaku senyum dan tawaku itu hanya kosong sekali
aku tak tau mcmana mana lagi nak bahagiakan hidup org yang kusyg
biar la aku derita tapi mereka bahagia..

Tapi...
aku tidak mampu membahagiakan mereka
x tau smpai bila akan jadi begini
akukah yang bersalah dan malang???

Ulasan

jiejah d'blogger berkata…
jgn kusut² dek..
tiap masalah ada jln penyelesai,
tiap yg buntu pasti terurai
sabar byk² yer :))
besi berkata…
bersabar la...
kerana bersabar itu
adalah jalan yang betul...
eiza in the house.. berkata…
jiejah d'blogger
- terima kaseh kak..dah tak tahan tu luah kat sni..tp bukan utk minta simpati..just untuk legakan perasaan, buat keje pun tenang skit..

besi
- terima kaseh kerana mengingatkan..
ifahruzzaman berkata…
hmmm...seperti biasa SABAR.

itu kata semangat yg kadang2 kita xperlukan pun.

yg kita perlu adalah seseorg yg bleh kita berkongsi cerita.carilah seseorg untuk bkongsi cerita...
luahkan...jika dpendam sabar pun tidak membantu.
eiza in the house.. berkata…
ifahruzzaman
- yer eiza bersetuju dgn anda ..terima kaseh :)
ab geldofg berkata…
gi ambil sikit

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..