Frusted - cuba jadi gigolo

Seorang pemuda frusted mencuba-cuba menjadi gigolo. Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu. Sesampainya dirumah, dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik. Si pemuda itu merasa nevous karana ini adalah pertama kalinya masuk ke bilik wanita lain. Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok. Semakin di fikir seperti itu, birahinya juga makin muncul.

Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata...

"Kamu bukakan dulu baju kamu dan tunggu disini dulu ya, jangan ke mana-mana," ujar wanita itu..kemudian keluar dari kamar.

Pemuda itu makin bingung kerana ditinggal keseorangan. Dan, dia malu untuk telanjang kerana tubuhnya kurus. Akhirnya dia membuka semua bajunya dan menunggu di bilik.

"Ah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.
Tak lama kemudian, ibu itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil. Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu,

"Tengok ni, Wati dan Budi, kalau malas makan badan kita jadi kurus seperti abang ni"


Huahaha..ha. .ha..

Waaaaaaaaaa Serius nampak Baca tuuuu...

pergi kerja! kerja!

HAHAHAHAHAAAA. ......... ..

Ulasan

alif-mikail berkata…
waduh!

serius koi tak baca sampai habis.. alalalallalala
ifahruzzaman berkata…
yeeehaaaaaaa...
sayang pemuda tu xmakan vitamin.
kalau badan dia cm sazali ke malek nor ke...

waduh2...naya la!

wawawawaaaaaaa
eiza in the house.. berkata…
alif-mikail
- abis tu napa tau abis dia cm ne...huhu..


ifahruzzaman
- tula, sekeping ngan berkeping2 mana best..hehehe
Atan berkata…
he he ~ mak dia salah ambik orang la.. ambik la mat pet baru betul betul kering....
besi berkata…
hmmm penuh tipu muslihat....
Dato Paduka Masri berkata…
nasib bek aku tak fikir bukan2 ...... lalalalalala
eiza in the house.. berkata…
atan
- hehehe...tu kene tnya mak dia la napa dia tak ambik mat pet ok..

besi
- tau tak pe

dato paduka masri
- jangan!!!...jangan tak pikir...kuikuikui
F A R Y N berkata…
nasib sempat u-turn sblom terlencong lagi jauh..hahahaha
eiza in the house.. berkata…
faryn
- hehe..u-turn ekk
mummysyafie berkata…
adoii..pecah perut saya gelak
Rashid berkata…
adehhh.. dushhh eiza. bikin susper je.. ingatkan apa jadi. adoiiiiii.

Padan muka lelaki tu!!! ada hati nak jadi gigolo. hahahhh

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..