18 Februari 2009

Kene tolak kereta pagi tadi..uhhh!!



abah : jah, tolong tolak kete jap, kete abah tak idup nie...

aku : ha?..nape ketenya..(blur2, sbb baru lepas mandi n ayu berbaju kurung)

lepas letak semua brg yg aku bwk masuk dlm bilik mandi tadi, aku pun kuar nak tolak kete abah aku tu..abah aku dah siap dok dlm kete nak cuba idupkan masa aku tolak nanti..aku pun dgn sedayanya try menolak dgn kudrat ku yg tak sebeberapa nie...gerak skit jerk..haram jadah kete nie tak nak gerak byk2...last2 abah aku kuar...tolong tolak sama..

abah : ko masuk pulak ... masuk gear dua, pastu ko angkat clucthnya pelan2...

aku pun dgn muka benggangnya masukla buat mcm abah aku suruh..bila abah aku tolak n aku lepaskan clutch tu tak hidup jgk ketenya...last2 aku suh abah aku jerk yg masuk..aku bab tu mmg fail dr azali lagi..bila kete tu dah ada atas jalan tar..abah n aku sedaya la menolaknya, biar laju skit..pastu abah aku pun melompat masuk dlm kete mcm hero filem hindustan..hehe...sekali percubaan , abah aku berjaya menghidupkan enjin kete kancil tu...syukur..

tapi yg jadi mangsanya aku la, dah la lambat...pinggang aku sakit bangat smpai sekarang nie..sengal tak sudah...aduii..lain kali kasi servis maintain la abah oooii....biasanya mcm tu la, bila yg lain dah tak duk sama, aku nielah jd anak jantan leh, anak pompuan pun leh..

11 ulasan:

ab geldofg berkata...

hahahaahah kcian ko

eiza in the house.. berkata...

ab geldofg
- tau tak pe..

besi berkata...

heehhehehe........tolak jgn tak tolak eiza nie serba boleh la heheheh

eiza in the house.. berkata...

besi
- aduh, sakit sgt pinggang nie..nak wat cm ner..tak de sapa nak suruh dah..

apei berkata...

beteri dah kong tu..

eiza in the house.. berkata...

apei
- tula benda yg sama za pikir pagi td..tp kete tu ada masanya, jap ok , jap tak ok..maklumla kete buat blaja memandu jerk..

Lina berkata...

boleh cpt kurus tu kak....
ari2 pun ok apa...tp pinggang da ok lom tu?

ifahruzzaman berkata...

perrgh...cayalah!

bangga la.

kasi tepuk tangan sikit..

pap..pap..pap..pap..pap..pap...

eiza in the house.. berkata...

Lina
- tak baik lagi la..rase senggal lagi nie...

ifahruzzman
- hehehe..tak ada apa pun nak dibangga..

ada lagi yg ptt dibangga..tukar tayar kete pancit ngan kudrat sendiri..cye tak ??

eliza berkata...

anak jantan kena kuat...hehehe

eiza in the house.. berkata...

eliza
- huhu..adakah..salah jantina..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails