Personalitiku..;)



adakah ia sama dengan diriku?...ermm..mcm ada..tp skit la..:)



Februari 15-21 ~ Kura-kura



Kura-kura:
Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati. Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi teman-teman. Kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka. Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktikal.


notahati: artikel mengenai personaliti ini, aku ambik dr blog srisufi, bukan utk duplicate...aku ambik sebahgian saja, yg ada kene mengena dgn diriku..thanks sufi, eiza mintak izin ambik cikit intipatinya..tq :)

Ulasan

besi berkata…
hmm eiza...aku tgk kat blog kwn hang tue...date aku kena monyet la pulak....

eiza nie kiranya baik la kan2
eiza in the house.. berkata…
Mei 01-13 ~ Monyet

Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan

**pttla hang keje bank, kne la tu..nanti leh pinjam skit duit kat hang..leh la eh..:)

**alah besi biasa2 jerk..manusia yg tidak sesempurna mana..
besi berkata…
aku bukan keje bank la...
invesment bank....tak sama cam bank biasa...hehehhe sebab tue leh main blog
eiza in the house.. berkata…
besi
- yerker..ooo..cuma main angka ekk??
apei berkata…
"Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi" patut la gua rasa sayang kat lu. hehehe..
eiza in the house.. berkata…
apei
- alamak statements apekah ini?..hehe
influenza berkata…
monyet???
oh tidak.....
eiza in the house.. berkata…
influenza
- kamu pun sama dgn besi ekk?..hehe :)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..