18 Ogos 2009

jom makan..lapo..he3




semlm punya la berkeriut bunyi perut nie...
laponya lah...
pastu leh lak mengidam nak makan mee bandung
tghari tu pie la cari around town bp..

nampak sedap tak?..
tp semlm makan..
kurang up skitla..
byk sgt kacang dia..
pastu agak2 pucat skit kuahnya..

apepun..
dah tertunai dah hajat nak makan kan ...
syukur ajelah..



14 ulasan:

kueh bakar berkata...

huh...sedap gak nampak...

eiza in the house.. berkata...

kueh bakar
** kureng skitla bro..masa dlm plastik kan eiza tgk teruja jugak..tp bila makan kurang skit..mee n kuah byk giler..tu pun lebih lagi dlm plastik..bahan2 biasa2 jerk..bro lapo lah ..he3

eddie dewanaga berkata...

tak nampak pun telur rebus... mee rebus bp ada keropok tak?

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
** bro mintak maaf...
lain yg kat kepala..
lain yg ditulis..
sebenonya mee bandung..
kesilapan amatlah di kesali..

- mee rebus yg eiza makan kat sini mcm tak ada la bro..kat jb ada ker?.

KUNTONG berkata...

eiza nang jero umah : kalau nak kik makanlah mee racun kat warong di satu perumahan di blkng K4.

eiza in the house.. berkata...

Pakcik Kuntong
** mmg eiza nak sgt makan kat situ pakcik..tp dia bukak ptg sgt..eiza tak sempat nak kesana..jom ptg nie pakcik..he3

J@J@ / Bini The Rock berkata...

walaaaaa....

mee bandung tuhh! aku baru pekena kemarin kat Semerah!..

tertunai sudaaaa

eiza in the house.. berkata...

Jaja/Bini the rock
** akak, kat sna sedap tak..
teringinla makan yg sedap..
tu tak beberape kick la..

Ivy Metaga berkata...

nyum nyum...

eiza in the house.. berkata...

Ivy Metaga
** jom layanzz..hehe

matakucing berkata...

aku lah tgh mrngidam nak mkn asam pedas huhuhu tak dpt2 lagik

eiza in the house.. berkata...

matakucing..
suruh la cik semut masakkan..huhu
eh betul ker..hehe

cikin berkata...

skali pandang cm laksa lak..;) *tetiber teringin nak makan laksa* hehehe...;)

zedmagel berkata...

Salam Eiza,

Dah lepas baru britau...kat benteng warong rakayat sedap le, sebijik macam mee bandung Muar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails