misi penting...




pukul 6 pm
bertempat di gerai pesta
misi yg amat ptg..
moga semua berjalan lancar
amin..

Ulasan

matakucing berkata…
fuh..misi penting tu..wonderpets pon turun
eddie dewanaga berkata…
tak clear la Eiza... nak pi pesta konvo..? Dah abis kan..?
eiza in the house.. berkata…
mata kucing
** mmg misi penting nie..he3

eddie dewanaga
** tunggu..bukan g pesta konvo bro..
nie "pesta" nama tpt kat BP :)
coklat panas berkata…
kak,pape pojek jgn lupe calling2..
kini sudah berada di bp..haha
eiza in the house.. berkata…
coklat panas
** yerker..awat lmbt masuk..jom joint kita org kat gerai pesta..6pm.
jom
Zaidon berkata…
ok.. semoga bejaya :)
yoro okino berkata…
misi aper tu??
huhu..god luck ekk..
jgn rancang wat bukan2 sudah..
huhuhu
rouslenz berkata…
misi...jgn xmisi...brani tuh sorang2...respek r! suka3
anaklaut berkata…
salam..eiza,

mcm teramat penting tu..apa kah misi tu ya..
T.u.Y.a berkata…
misi ke nurse ke..
aku sangat2 x puas hati..
sbb aku x dapat joint..
uwaaaaaa!!!!!
melepas merasa org tu banje makan..
nak jugak2..nak jugak..
rondo-ayu berkata…
Ha...eiza u gi mana, knapa x ajak saya.....lain kali boleh le join, tapi ..rasa malu le.Pesta tu kat mana ?
amirhamzah64 berkata…
hahaha......misi penting. Jangan lupa bawa senjata petang ni. Sebab mereka tu ganas-ganas. hehehe
caluk@cencaluk berkata…
Wonder Pets! Wonder Pets! kami datang,
Membantu haiwan yang dalam kesusahan!
Kami tak besar,
Dan kami tak kuat,
Bila Bekerjasama semua jadi mudah.
Yeah, Wonder Pets! Yay!
Apa yang penting??
Kerja~sama~!
Apa yang penting?
Kerja~sama~!

ha ha
KUNTONG berkata…
sembilu buluh sungguh berbisa,
bunga sekuntum didalam dulang,
Temakasih kapada Cik eiza
dalam bizi kerja dpt jugak datang.

Kalau berdagang di luar kota,
Lebih untung dari rugi,
khilaf sepatah pohon dipinta,
jangan serik "berngeteh" lagi.
سلام...
باتو ڤاهت..؟
تريڠت كامڤوڠ يڠ تله لاما كو تيڠڬلكن
Za
buat N3 ttg ni za....
akak nak tgk la...

alamakkkk, rugi gue tak ikut serta...

:(
s@yangh@sni berkata…
apa yang penting...
kerjasama..
go,go, wonderpets...

thanks, singgah arr selalu yer..
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Misi, macam tersangat le ngerinya. Misi apa tu.. Ehhh kau nak berprojek yek? Aleh ape nak ngerikan . Kat pesta tu ramai orang le... Tapi kena pakai mask..Mcm Bro Lenz ngan kitty nya...


Adus...ciannya Tuya dan Jaja tak dapat. Tak pe malam lepas tarawih nanti akan diberitau. Makin ramai makin meriah. ajak lagi teman-teman lain.

Jamuan akan di sponsor oleh taukeh besar kelapa sawit Kg Lubok...he...he...pepaham aje le...

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..