weekend bersama anak..



"wahai anak ku..
maafkan aku dah lama tinggalkan kalian semua..
baru kini aku kembali dlm hidup kalian..
bukan melarikan diri...
tp disebabkan jiwa ku terlalu kco.."


cewah..
ayat tgh2 hari nie tak leh blah..keh3
saje jerk...
inilah merangkap anak2 angkat aku..
ada 5 org semua..
nie masa nie masing2 lepak sbb demam..
pastu hari sabtu bwk si kecik berurut..
pastu berjangkit dah ngan aku2 sekali..

tekak dah mula menunjukkan simtom2 sakit
bdn pun dah rase mcm kene pukul ngan kayu pemukul
dah dua hari rase sengal2 bdn bila waktu mlm..
tido pun tak lena cm baby..asyik merengek jerk..huhu

kesiankan..=(
doakan aku sehat kembali yerk..





Ulasan

eddie dewanaga berkata…
eiza ada rupa jadi mak lah... keibuan gitu.
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** yer ke bro?..tu mcm iras mak tiri jerk lebih nie...sbb garang..he3
Ivy Metaga berkata…
moga eiza cepat sembuh

uihh macam muka ibu penyayang lah
caluk@cencaluk berkata…
nie mak bawang merah ke, bawang putih he he --> kau pun sakit ke dah pakai mask tak he he
سلام ايزا،
انق٢ اداله أمانه الله تعالى كڤد كيت...سايڠيله مريك سموا
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Rupanya wak dah ada anak 5. Omong punya omong baru saya tahu, ingatkan bujang lagi..

Makan ubat yang Dr syorkan le gitu..jek..

Aduss...lima, ingat bujang..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..